JAKIE TO PRAWDZIWE...

Data: 2009-09-17 13:35:29
Autor: Prawusek
JAKIE TO PRAWDZIWE...
Data: 2009-09-19 05:09:43
Autor: Tzva Adonai
JAKIE TO PRAWDZIWE...
On 17 Wrz, 13:35, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=QO4STfFT5sY&feature=related

Kiepsko za¶piewana i fatalnie zagrana piosenka o ukraińskich i ruskich
kurwach-tirówkach... Nie wiem, co w tym takiego wspaniałego...

Data: 2009-09-19 07:13:54
Autor: J-23
JAKIE TO PRAWDZIWE...
On 19 Wrz, 14:09, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Kiepsko za¶piewana i fatalnie zagrana piosenka o ukraińskich i ruskich
kurwach-tirówkach... Nie wiem, co w tym takiego wspaniałego...

Zgadzam sie ze to ohyda. Nie mialem ochoty tego knota, wysluchac do
konca. Sraviemu mozg sie lasuje z braku baby!

J-23 itede

Data: 2009-09-19 19:12:30
Autor: Prawusek
JAKIE TO PRAWDZIWE...
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Zgadzam sie ze to ohyda. Nie mialem ochoty tego knota, wysluchac do
konca. Sraviemu mozg sie lasuje z braku baby!

TIRówki s± wszędzie. Prawdziwych kobiet juz nie ma..

JAKIE TO PRAWDZIWE...