JAKSA OSTRZEGAM

Data: 2011-01-17 01:59:17
Autor: obserwato
JAKSA OSTRZEGAM

STOP, co za duzo to nie zdrowo. Przeszedles wszelkie dopuszczalne granice.
 Sluchaj no psychopato, przypierdoliles sie jak gowno do obcasa. Jeslis taki odwazny to podaj swoj adres, a nie kryj sie za serwerami to
pogadamy inaczej i zobaczymy czys taki odwazny jak tutaj sie zgrywasz. Jesli sie nie uspokoisz to zgolsze twoje posty do prokuratury.
Szczegolnie taki jeden, napewno zaintersuje prokuratora.

Data: 2011-01-17 04:56:04
Autor: zbig
JAKSA OSTRZEGAM
On 17 Sty, 02:59, " obserwato" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Daj spokój kolego, przecież gołym okiem widać , ze to degenerat,
szkoda czasu i nerwów na takiego śmiecia.

Data: 2011-01-17 10:22:10
Autor: Neko
JAKSA OSTRZEGAM
Użytkownik " obserwato" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

[...]

Piszemy: "na pewno" a nie: "napewno".

Poza tym juz byl tu taki jeden, co podawal wszystkich do prokuratury i na policje.

Zgadnij co sie z nim stalo?

Data: 2011-01-17 12:36:12
Autor: Panslavista
JAKSA OSTRZEGAM

"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote in message news:4d340a66$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie udawaj, wiadomo, że to ty.

Data: 2011-01-17 19:16:42
Autor:
JAKSA OSTRZEGAM
On Mon, 17 Jan 2011 10:22:10 +0100, "Neko"
> [...]

Piszemy: "na pewno" a nie: "napewno".

Poza tym juz byl tu taki jeden, co podawal wszystkich do prokuratury i na policje.

 jak pewnie zauwazyles awe i razor znikneli z psp.  zgadnij co sie z nimi stalo ? ;o)))

Data: 2011-01-18 09:20:21
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
JAKSA OSTRZEGAM

Użytkownik ""<heRsk>"" <super.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:uk19j6hb4vahsr313akdrborirs6hb5dv84ax.com...
> [...]

policje.

Zgadnij co sie z nim stalo?

jak pewnie zauwazyles awe i razor znikneli z psp.

Kto jest takim mocarzem, że załatwił tych gości? czas by zrobił z tym Jaksą, którzy na psp wspólnie z Raff opluwali panią Annę Komorowską!

Data: 2011-01-18 23:08:50
Autor: Jaksa
JAKSA OSTRZEGAM
On Mon, 17 Jan 2011 19:16:42 +0100, <heÂŽsk> <super.brednie@interia.pl>  wrote:

> [...]

policje.

Zgadnij co sie z nim stalo?

 jak pewnie zauwazyles awe i razor znikneli z psp.

Zrobiles im kuku, pomarszczony jak zeschniete jablko onanisto?

Jaksa

Data: 2011-01-18 23:08:00
Autor: Jaksa
JAKSA OSTRZEGAM
On Mon, 17 Jan 2011 02:59:17 +0100,  obserwato <darz_bor@wytnij.gazeta.pl>  wrote:

[...]

Bardzo, ale to bardzo sie przestraszylem, Panie Parowa.

Jaksa

Data: 2011-01-18 23:16:14
Autor: obserwator
JAKSA OSTRZEGAM
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Bardzo, ale to bardzo sie przestraszylem, Panie Parowa.

twierdziles, ze nie czytasz postow na tej grupie, wiec nie znasz moich pogladow.
Klamiesz i to ze bezczelnie klamiesz potwierdza ten post, ktory napisany zostal 17-01-2011, 02:59:17  (czyli prawie dwa dni temu). Aby do niego dotrzec musialbys przekopac sie przez duza ilosc watkow, ktore od
tego dnia i tej godziny zostaly na tej grupie zamieszczone.

Na tej grupie prezentujesz sie jako prawicowiec, ktory walczy rzekomo o
Polske, ale uwaza, ze najpierw trzeba wyciac w pien pomidory i zydokomune.

Jesli bylaby to prawda, to:

* nie popieralbys kogos takiego jak cyc, boukun(jakos jego nie wyzywasz
ordynarnie, a kim boukun jest to nikt przy zdrowych zmyslach kto czyta ta
grupe, nie ma watpliwosci).

* przyczepiles sie akurat do mnie, mimo, ze zamiescilem tekst
 w ktorym pytalem czy nie otrzymales jakiegos paszkwilu na priva podpisanego
moim nickiem, wlasnie pod jednym z twoich napastliwych ordynarnych
ioszczerczych postow pod moim adresem. * przyczepiles sie do mnie, mimo, ze kazdy czlowiek ktory jest prawicowcem nie ma zadnych powodow aby watpic kogo popieram.

* zaczales sie mnie czepiac od momentu kiedy zamiescilem bardzo wazny post Aleksandra Sciosa, ktory opisywal jak rzad Tuska (konkretnie MSZ), a w
szczegolnosci Sikorski, celowo pokrzyzowal plany polityki zagranicznej ktora
prowadzil Kaczynski.

* wyjatkowo podle i wulgarnie zatakowales zone Komorowskiego. Kiedy zbig w tamtym watku napisal kim jestes, a ja ciebie jeszcze nie mialem
okazji poznac i tlumaczylem ci, ze tak nie powinno sie prowadzic polityki jako
prawica, zwyzywales mnie.

* na grupie kompromitujesz swoim zachowaniem prawice, podobnie jak to robi boukun.

* piszesz na grupach niemieckich rownoczesnie z boukunem (ciekawe) i wyzywacie
na nich np. Niemcow robiac w ten sposob prowokacje - kompromitujecie Polakow. *. podobnie zachowujesz sie na grupach gdzie pisza ludzie z krajow
nadbaltyckich, nawet tam ci zwracano uwage, ze kompromitujesz Polakow.

* piszesz rowniez na grupach krajow dalekowschodnich i zaszczytow specjalnych
nie przynosisz. Mnie jest za ciebie po prostu wstyd.

* piszesz w sieci od wielu lat. Gdzybys jednak pisal tylko z glupoty, jako chory psychicznie troll, to nie ukrywalbys tak skrupulatnie swojego IP.

Reasumujac, jestes najprowdopodobniej prowokatorem (barnim to twoj kolejny
nick z ktorego korzystasz). Klamiesz i mieszasz na grupach celowo, jak kazdy
prowokator.

Mieszkasz gdzies na polnocy tam gdzie mozna kupic *gazete baltycka*.
Na tej grupie prawdopodobnie piszesz tez pod innymi nickami, o czym swiadczy
ten post i to co napisalem na poczatku tego tekstu.

I na koniec, poniewaz nie zamierzasz zaprzestac psychicznego pastwienia sie w
sieci nad nieznajomymi ludzmi chociaz wiele osob zwracalo ci juz uwage, ze zle
sie zachowujesz, przesle do prokuratur pewne twoje teksty. Ostrzegalem, jednak jak widac nie zechciales skorzystac z tego
przyjacielskiego ostrzezenia.

Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na
ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady.

Mozna sie klocic i uzywac mocnych slow, wowczas kiedy to ma jakis uzasadniony powod,bo emocje wziely gore, ale ty niestet przekraczasz te granice powaznie i
nie ma to nic wspolnego z emocjami danej chwili.

Takie postepowanie w kazdym kraju cywilizowanym na swiecie jest karane.

A ja akurat jestem zwolennikiem demokracji i prawa. --

Data: 2011-01-19 00:21:26
Autor: Jaksa
JAKSA OSTRZEGAM
On Wed, 19 Jan 2011 00:16:14 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

[...]

za dlugie, nie czytalem, nie czytam z reguly glupoli!

Jaksa

Data: 2011-01-18 23:35:28
Autor: obserwator
JAKSA OSTRZEGAM
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
za dlugie, nie czytalem, nie czytam z reguly glupoli!

czytasz, czytasz ...ten post z przed dwoch ktory teraz wyciagnales, swiadczy o
tym, ze klamiesz.  --

JAKSA OSTRZEGAM