JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??

Data: 2010-07-17 04:42:42
Autor: MH
JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??
... bo coś mi się wydaje żeś chłopie tatalnym nieudacznikem jest. Czyżby nagłe
zmiany temperatuty były za to odpowiedzialne ?? A skąd moje zdziwienie ?? Otóż
ostatnio zauważam w Twoich postach ULTRAPRAWICOWE , wręcz FASZYSTOWSKIE poglądy.
Wyrazem tego jest aprecjacja brata i bliźniaka , który bratem jego był. Linków nie podaję na potwierdzenie swych słów , bo w wielu aktywnych wątkach
jest zawarte potwierdzenie mojej tezy.

Z drugiej zaś strony , prezentujesz poglądy ULTRALEWICOWE. I totalnie się
kompromitujesz.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec.sport.pilka-nozna&tid=11157242

Weż chłopie zmień ANTENĘ , albo zacznij myśleć samodzielnie.

MH

Data: 2010-07-16 23:23:30
Autor: Antenka
On 17 Lip, 04:42, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
[...]

Odpieprz  się od Jadrysia! On i tak nie czyta twoich głupot, ma
ciekawsze zajęcie niż tracić wzrok na czytanie takiej kaszany hłe hłe

Antenka  :-)

Data: 2010-07-17 12:26:21
Autor: logiznam1
> [...]

Odpieprz  się od Jadrysia! On i tak nie czyta twoich głupot, ma
ciekawsze zajęcie niż tracić wzrok na czytanie takiej kaszany hłe hłe

=============

Cóż za słownictwo !!! Kobieta to pisała ?? Hmmm , przykre... I jeszcze podejmuje
za chłopa decyzje..  To już chłopie jest DRAMAT !!

MH --

Data: 2010-07-17 08:23:26
Autor: Antenka
On 17 Lip, 12:26, logizn...@op.pl wrote:
> On 17 Lip, 04:42, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Cóż za słownictwo !!!

Hipokryta!

Kobieta to pisała ?? Hmmm , przykre... I jeszcze podejmuje
 za chłopa decyzje..  To już chłopie jest DRAMAT !! <

Słownictwo dostosowane do twojego poziomu - jestem bardzo elastyczna.
Po co się wysilać i używać subtelności, kiedy gbur tak niczego nie
zrozumie.

Antenka

Data: 2010-07-18 09:20:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 08:23, Antenka pisze:
[...]

No akurat posty do mnie adresowane zawsze czytam i staram sie na nie odpowiadać. Ale masz rację Antenko - te zarzuty MH co do  mnie to zwykła "kaszana" :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-07-17 23:16:46
Autor: Kostek Wycirowski

"MH" <logiznam@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:47f6.000006fa.4c4118a2newsgate.onet.pl...
[...]

Pomału przestaję wierzyć w to, że Jadryś to samodzielna osoba. Przecież człowiek tak zdebileć nie może, więc wynika z tego, że druciara z braku adoratorów stworzyła sobie virtualnego wielbiciela, vide Jadrysia.

Data: 2010-07-18 09:17:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 23:16, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Rozumiem że to taka twoja zemsta za to że ujawniłem to że baca i ty to jedna osoba?

Data: 2010-07-18 09:19:41
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 04:42, MH pisze:
[...]

Znacznie się ochłodziło.

Nigdy nie twierdziłem że jestem jakimś udacznikiem. Jedyne z czego jestem dumny to jest to że całe życie zawodowe przepracowałem nie harując  na żadnego kapitalistycznego pasożyta.

A co do moich sympatii politycznych, to nadal jestem zwolennikiem lewicy i to tej skrajnej lewicy. Jadnak nie jestem jej fanatycznym wyznawcą -  potrafię dostrzec błędy które robi lewica i je napiętnować, takoż samo potrafię pochwalić prawicę o ile zrobi coś dobrego. Tak właśnie postrzegam niektóre działania braci Kaczyńskich i PiS-u. To właśnie oni zrobili parę rzeczy które uzyskały moja aprobatę.. Że przypomnę tylko ucieczkę z kraju za rządów PiS-u czołowych "biznesmenów" z Janem K. na czele, i próbę naprawy kulawego prawa przez p. Ziobrę, który nawet miał śmiałość podnieść rękę na to kłębowisko żmij jakimi jest stowarzyszenie notariuszy polskich...

Na czym niby ta moja kompromitacja ma polegać? Wiem moze nie powinienem tym zaślepionym kapitalistyczna propagandą grupowiczom na p.r.s.p.n. przedstawiać prawdy o Polsce i Korei Płn tak bezpośrednio. Ale cóż prawda czasem bywa bolesna.

Na czym by niby miało polegać to "myślenie samodzielne"?

Data: 2010-07-18 09:30:22
Autor: u2
W dniu 2010-07-18 09:19, jadrys pisze:
Wiem moze nie powinienem tym zaślepionym kapitalistyczna propagandą
grupowiczom na p.r.s.p.n. przedstawiać prawdy o Polsce i Korei Płn tak
bezpośrednio. Ale cóż prawda czasem bywa bolesna.

A co tutaj ma Korea Północna wspólnego ? Byłeś tam ? Znasz tamtejsze
warunki ?

Data: 2010-07-18 12:13:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1ua1b$hqc$2news.onet.pl...
czele, i próbę naprawy kulawego prawa przez p. Ziobrę, który nawet miał śmiałość podnieść rękę na to kłębowisko żmij jakimi jest stowarzyszenie notariuszy polskich...

Próba naprawy kulawego prawa przez Ziobro spowododała, że prawo stało się bardziej kulawe.

JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??