JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??

Data: 2010-07-16 23:23:30
Autor: Antenka
JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??
On 17 Lip, 04:42, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
.. bo coś mi się wydaje żeś chłopie tatalnym nieudacznikem jest.. Czyżby nagłe
zmiany temperatuty były za to odpowiedzialne ?? A skąd moje zdziwienie ?? Otóż
ostatnio zauważam w Twoich postach ULTRAPRAWICOWE , wręcz FASZYSTOWSKIE poglądy.
Wyrazem tego jest aprecjacja brata i bliźniaka , który bratem jego był.
Linków nie podaję na potwierdzenie swych słów , bo w wielu aktywnych wątkach
jest zawarte potwierdzenie mojej tezy.

Z drugiej zaś strony , prezentujesz poglądy ULTRALEWICOWE. I totalnie się
kompromitujesz.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec.sport.pilka-nozn....

Weż chłopie zmień ANTENĘ , albo zacznij myśleć samodzielnie.

Odpieprz  się od Jadrysia! On i tak nie czyta twoich głupot, ma
ciekawsze zajęcie niż tracić wzrok na czytanie takiej kaszany hłe hłe

Antenka  :-)

Data: 2010-07-17 12:26:21
Autor: logiznam1
> [...]

Odpieprz  się od Jadrysia! On i tak nie czyta twoich głupot, ma
ciekawsze zajęcie niż tracić wzrok na czytanie takiej kaszany hłe hłe

=============

Cóż za słownictwo !!! Kobieta to pisała ?? Hmmm , przykre... I jeszcze podejmuje
za chłopa decyzje..  To już chłopie jest DRAMAT !!

MH --

Data: 2010-07-17 08:23:26
Autor: Antenka
On 17 Lip, 12:26, logizn...@op.pl wrote:
> On 17 Lip, 04:42, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Cóż za słownictwo !!!

Hipokryta!

Kobieta to pisała ?? Hmmm , przykre... I jeszcze podejmuje
 za chłopa decyzje..  To już chłopie jest DRAMAT !! <

Słownictwo dostosowane do twojego poziomu - jestem bardzo elastyczna.
Po co się wysilać i używać subtelności, kiedy gbur tak niczego nie
zrozumie.

Antenka

Data: 2010-07-18 09:20:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 08:23, Antenka pisze:
[...]

No akurat posty do mnie adresowane zawsze czytam i staram sie na nie odpowiadać. Ale masz rację Antenko - te zarzuty MH co do  mnie to zwykła "kaszana" :-(

Pozdrawiam :-)

JAMDRYS !! JAKA TEMPERATURA W POZNANIU??