JARECKY

Data: 2010-10-06 11:31:24
Autor: boukun
JARECKY
He, he, wystarczy w googlach wpisać i na pierwszym miejscy wyskakuje www.jarecky.pl
Gdyby jeszcze tak przy hasłach opiekunki, pomoce domowe, praca w Niemczech, tak moją stronkę wypozycjonować? Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić?
Nie bądźcie tacy, poóżcie grupowemu koledze...

boukun

Data: 2010-10-06 12:13:27
Autor: awe
JARECKY

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hg04$khj$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wykup reklame google
awe

Data: 2010-10-06 13:22:28
Autor: awe
JARECKY

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hi91$34b$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- --
nie jest to szczegolnie drogie, wiem ze mozna zaczac od 50-100 zl ale dokladnie nie pamietam. wszystko zalezy od opcji. poszukaj reklama google czy cos w tym stylu a trafisz na konkretny link
awe

Data: 2010-10-06 13:25:51
Autor: boukun
JARECKY

He, he, wystarczy w googlach wpisać i na pierwszym miejscu wyskakuje http://www.jarecky.pl

Gdyby jeszcze tak przy hasłach opiekunki, pomoce domowe, praca w Niemczech, tak moją stronkę wypozycjonować? Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić?
Nie bądźcie tacy, pomóżcie grupowemu koledze...

boukun
-- -- -- -- -- -- -- --
wykup reklame google
awe

Za ile?

boukun
-- -- -- --
[...]

Chyba tak zrobię. Zauważyłem, że gdy korzystasz z grup dyskusyjnych google, cwaniaczki nie czytają
(otwierają) stron, jak nie ma wpisanego przed adresem http://jarecky.pl
skrótu http...

boukun

Data: 2010-10-06 14:04:12
Autor: awe
JARECKY

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hmmn$995$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
pozycjonujesz strone, ale hasla to wiadomo ze musza wiazac sie z profilem. znajoma prowadzi podobna firme ale na ukraine.
awe
awe

Data: 2010-10-06 14:18:06
Autor: boukun
JARECKY

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hoaa$jtf$1news.onet.pl...

[...]

Tak, ale jak na razie google nie czyta moich tagów, opiekunki, pomoce domowe, Niem,cy, praca itd. tylko kieruje się nazwą strony, "Agencja Pracy" i nawet jak zmieniłem kilka dni temu nazwę strony "opiekunki w Niemczech", to na razie pozostał przy starej.

Tak samo jest z moją stroną dla niemieckich zleceniodawców, wstukam w niemieckim google (google.de), "betreuung haushaltshilfe" te dwa słowa razem i wyskakuje na pierwszym miejscu moja strona http://www.betreuung-haushaltshilfe.de
A na chwytliwe, pojedyńcze hasła: pflege, pflegehilfe, betreuung, haushaltshilfe, nie można mojej strony znaleźć.

boukun

Data: 2010-10-06 16:51:00
Autor: rAzor
JARECKY
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Zdumiewajace! :-))))
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 16:49:57
Autor: rAzor
JARECKY
[...]

Ja mam pomysł - u mnie to kosztuje 500 zeta netto. Wchodzisz?
Wystawiam fakturę VAT, oczywizda.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 16:55:42
Autor: boukun
JARECKY

http://www.jarecky.pl

[...]

Drogo, niemiecką stronę http://betreuung-haushaltshilfe.de, mogę za parę euro podbijać na darmowych ogłoszeniach...
Przy gwarantowanych 300 unikatowych wejściach dziennie można by się może i skusić...

boukun

Data: 2010-10-06 17:05:08
Autor: rAzor
JARECKY
[...]

To sobie podbijaj - ja daje gwarancję na pierwszą stronę w wynikach wyszukiwania google'a w ciągu trzech-czterech miesięcy. I to bez zaśmiecania strony googlowymi gadżetami. :-)
Myśl.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 17:08:07
Autor: boukun
JARECKY

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8i374$l2n$1news.onet.pl...
[...]