JARECKY

Data: 2010-10-06 16:49:57
Autor: rAzor
JARECKY
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
He, he, wystarczy w googlach wpisać i na pierwszym miejscy wyskakuje
www.jarecky.pl
Gdyby jeszcze tak przy hasłach opiekunki, pomoce domowe, praca w
Niemczech, tak moją stronkę wypozycjonować? Ma ktoś jakiś pomysł, jak to
zrobić?
Nie bądźcie tacy, poóżcie grupowemu koledze...

boukun

Ja mam pomysł - u mnie to kosztuje 500 zeta netto. Wchodzisz?
Wystawiam fakturę VAT, oczywizda.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 16:55:42
Autor: boukun
JARECKY

http://www.jarecky.pl

[...]

Drogo, niemiecką stronę http://betreuung-haushaltshilfe.de, mogę za parę euro podbijać na darmowych ogłoszeniach...
Przy gwarantowanych 300 unikatowych wejściach dziennie można by się może i skusić...

boukun

Data: 2010-10-06 17:05:08
Autor: rAzor
JARECKY
[...]

To sobie podbijaj - ja daje gwarancję na pierwszą stronę w wynikach wyszukiwania google'a w ciągu trzech-czterech miesięcy. I to bez zaśmiecania strony googlowymi gadżetami. :-)
Myśl.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 17:08:07
Autor: boukun
JARECKY

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8i374$l2n$1news.onet.pl...
[...]