JAREK WYGRAL !!!

Data: 2010-07-04 13:20:30
Autor: brat_olin
JAREK WYGRAL !!!
Po zliczeniu glosow o 6 rano jutro!  Tylko prosze patrzec na rece tym
z PKW!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-04 13:35:35
Autor: Antenka
JAREK WYGRAL !!!
On 4 Lip, 22:20, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Po zliczeniu glosow o 6 rano jutro!  Tylko prosze patrzec na rece tym
z PKW!

 Miejmy nadzieję :-)) A skąd masz takie piękne wiadomości? :-)

Antenka

Data: 2010-07-04 13:39:37
Autor: brat_olin
JAREK WYGRAL !!!
On 4 Juli, 22:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> z PKW!

 Miejmy nadzieję :-)) A skąd masz takie piękne wiadomości? :-)

Biore na LOGIKE.  A to jest straszna przewaga!

Tylko patrzec na rece tym z PKW!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-04 13:42:32
Autor: brat_olin
JAREK WYGRAL !!!
On 4 Juli, 22:39, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

>  Miejmy nadzieję :-)) A skąd masz takie piękne wiadomości? :-)

Biore na LOGIKE.  A to jest straszna przewaga!
Tylko patrzec na rece tym z PKW!

Dam przyklad.  Od kiedy to OBOP z SKW czy jak im tam, sa ostoja
wiarygodnosci?  Akurat w dniu wyborow sie nie "pomylili"?

Tylko patrzec na rece tym liczacym glosy!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-04 22:44:24
Autor: u2
JAREK WYGRAL !!!
W dniu 2010-07-04 22:42, brat_olin pisze:
Dam przyklad.  Od kiedy to OBOP z SKW czy jak im tam, sa ostoja
wiarygodnosci?  Akurat w dniu wyborow sie nie "pomylili"?

Tylko patrzec na rece tym liczacym glosy!

To prawda, merdia wmawiają, że wyniki są ostateczne i nie do zmiany. Do
fałszerstwa tylko krok.

Data: 2010-07-04 13:51:25
Autor: zbig
JAREK WYGRAL !!!
On 4 Lip, 22:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-04 22:42, brat_olin pisze:

> Dam przyklad.  Od kiedy to OBOP z SKW czy jak im tam, sa ostoja
> wiarygodnosci?  Akurat w dniu wyborow sie nie "pomylili"?

> Tylko patrzec na rece tym liczacym glosy!

To prawda, merdia wmawiaj , e wyniki s ostateczne i nie do zmiany. Do
fa szerstwa tylko krok.

Co ty bredzisz tłuku? Kto tak powiedział???

Data: 2010-07-04 22:49:06
Autor: RedLite
JAREK WYGRAL !!!
W dniu 2010-07-04 22:42, oskarżony *brat_olin* zeznał co następuje:

Biore na LOGIKE.  A to jest straszna przewaga!
Tylko patrzec na rece tym z PKW!

Dam przyklad.  Od kiedy to OBOP z SKW czy jak im tam, sa ostoja
wiarygodnosci?  Akurat w dniu wyborow sie nie "pomylili"?

Logika ze śmietnika

Nie pomylili się, gdyż wykonali badanie według innej metodologii niż reszta sondażowni.

I innej niż sondażownie w 2005r.

Ja wiem, że potrzebujecie amortyzacji tego padu na glebę, ale może lepiej po prostu milczeć, co? ;))

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-04 22:51:54
Autor: Bogdan Idzikowski
JAREK WYGRAL !!!

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0qs41$nq2$1news.onet.pl...
[...]

Nie licz na to. Oni nie spoczną, dopóki nie znajdą pretekstu, dzięki któremu będą mogli jakoś przeżyć porażkę.

Data: 2010-07-04 23:02:57
Autor: RedLite
JAREK WYGRAL !!!
W dniu 2010-07-04 22:51, oskarżony *Bogdan Idzikowski* zeznał co
Ja wiem, że potrzebujecie amortyzacji tego padu na glebę, ale może
lepiej po prostu milczeć, co? ;))

Nie licz na to. Oni nie spoczną, dopóki nie znajdą pretekstu, dzięki
któremu będą mogli jakoś przeżyć porażkę.

Ja jestem pełen zrozumienia, ale IMO bardziej rozsądne byłoby akcentowanie imponującego wyniku i (rzekome) tworzenie się ruchu społecznego.

Stawianie sprawy w ten sposób, że albo wygrał  Kaczyński, albo cud nad urną, jest przejawem pisowskiej ruiny - intelektualnej i moralnej. :))

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-04 22:33:00
Autor: MH
JAREK WYGRAL !!!
> [...]
> z PKW!

 Miejmy nadzieję :-)) A skąd masz takie piękne wiadomości? :-)

========

http://www.tworki.eu/

MH

Data: 2010-07-04 22:41:35
Autor: u2
JAREK WYGRAL !!!
W dniu 2010-07-04 22:33, MH pisze:
http://www.tworki.eu/

MH

Dobrze tobie tam ?

Data: 2010-07-04 23:04:15
Autor: awe
JAREK WYGRAL !!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000130.4c30effcnewsgate.onet.pl...
> [...]
> z PKW!

 Miejmy nadzieję :-)) A skąd masz takie piękne wiadomości? :-)

-- -- -- -- -- -- --
ale jaki masz nr celi wysle ci kartke - no chyba ze tam wszyscy cie znaja pod nickiem MH - w co szczerze wierze
awe

Data: 2010-07-04 22:38:13
Autor: Bogdan Idzikowski
JAREK WYGRAL !!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:95580f64-57e9-4532-88f8-38abf2c8b474y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nadzieja jest matką głupich.

Data: 2010-07-04 22:21:37
Autor: Grzegorz Z.
JAREK WYGRAL !!!
Dnia Sun, 4 Jul 2010 13:20:30 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Po zliczeniu glosow o 6 rano jutro!  Tylko prosze patrzec na rece tym
z PKW!

A teraz siusiu, paciorek i spać!

--
Nasz bog to my i nasze idee.