"JAROSŁAW KACZYŃSKI PRZESTAJE BYĆ DLA NAS TEMATEM".

Data: 2010-11-13 17:37:49
Autor: Azor jest pedałem
"JAROSŁAW KACZYŃSKI PRZESTAJE BYĆ DLA NAS TEMATEM".
"JAROSŁAW KACZYŃSKI PRZESTAJE BYĆ DLA NAS TEMATEM"

Nie chcę się już dłużej zajmować tą partią. Pępowina została odcięta - mówi w wywiadzie dla "Wprost" Paweł Poncyljusz z PiS. Polityk stwierdza, że od kiedy członkowie partii są po kolei wyrzucani, Jarosław Kaczyński "przestaje być dla nich tematem". - Mam dość oszukiwania się, że z tej mąki będzie chleb - dodaje.Poncyljusz w wywiadzie dla "Wprost" mówi, że nie jest w stanie znieść już sytuacji w PiS. - Niech koledzy Kuchciński i Błaszczak robią, co chcą. Mnie to już nie interesuje - mówi.

Do takich refleksji skłoniła go śmierć Marka Rosiaka, zamordowanego asystenta europosła PiS Janusza Wojciechowskiego. - Miałem rozmowę, z której wynikało, że jeśli nie okładam się maczugami z Platformą, to nie traktuję katastrofy smoleńskiej w kategoriach mordu, jeśli nie warczę na PO, to stwarzam ryzyko, że zdradzę i przejdę do nich - relacjonuje Poncyljusz.

Czy będzie nowa partia założona przez byłych polityków Prawa i Sprawiedliwości? Poncyljusz zaznacza, że z Joanną Kluzik-Rostkowską, Elżbietą Jakubiak łączy go "więcej niż ktokolwiek się spodziewa". W mediach mówi się także, że dołączyć do nich mają Adam Bielan, Michał Kamiński i Paweł Kowal.

Poncyljusz dodaje, że skończył się syndrom "psa na łańcuchu", który boi się uciec, "bo nie wiadomo, co jest za bramą". - Używając tej psiej terminologii - ja wychodzę z tego podwórka za bramę. Może mnie hycel złapie i zawiezie do najbliższego schroniska. Ale może się uda - uważa poseł PiS.

Według niego, powstanie nowej partii wydaje się nieuchronne. - Jeżeli my dzisiaj pewnych rzeczy nie zrobimy, to nasze dzieci za parę lat powiedzą: gdzie byliście, jak myśmy dorastali? Czy łatwiej nam się studiuje, zdobywa dobrą pracę itp.? - tłumaczy.

Cały wywiad ukaże się w poniedziałkowym "Wprost".

http://www.tvn24.pl/-1,1682208,0,1,poncyljusz-pepowina-zostala-odcieta,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-13 19:08:57
Autor: dK

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibmet0$ofm$1inews.gazeta.pl...
[...]

I bardzo dobrze!!! Niech się tą już kanapową partią i jej zaszczytnym dożywotnim Panem Prezesem  zajmują już tylko socjologowie.... ewentualnie prokuratorzy

dK

Data: 2010-11-13 21:26:00
Autor: Azor jest pedałem
"JAROSŁAW KACZYŃSKI PRZESTAJE BYĆ DLA NAS TEMATEM".

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

I bardzo dobrze!!! Niech się tą już kanapową partią i jej zaszczytnym dożywotnim Panem Prezesem  zajmują już tylko socjologowie.... ewentualnie prokuratorzy

W pierwszej kolejności psychiatrzy.

Przemysław Warzywny