JASNOWIDZ JACKOWSKI - ROZPAD PO W TYM ROKU

Data: 2011-07-15 09:41:28
Autor: lupa-honda
JASNOWIDZ JACKOWSKI - ROZPAD PO W TYM ROKU
Jasnowidz Jackowski wielokrotnie trafnie przepowiadał przyszłośc. Tym razem miał ułatwione zadanie bowiem ponad 400 afer w ciągu czterech lat, w tym mord smoleński i brak reakcji mafii PO na to wydarzenie skłania ludzi dalekich od polityki do wycięcia oszustów, aferzystów, nieudaczników, którzy z niezwykłym zapałem niszczą Polskę. Wystarczy wspomnieć rabunkową prywatyzację, umowę gazową, likwidacje setek zakładów pracy, bezrobocie, ahistoryczną politykę według wskazań bandy z Czerskiej i naganiaczy gajowego. Pogarda dla rodzin ofiar smoleńskich, łajdactwo massmediów, komedia z prezencją
ogromne zadłużenie kraju, to wszystko spowoduje rozłam PO, spory odłam aktywu znajdzie swoje miejsce we Wronkach, Bytowie, Fordonie i innych tego typu miejscach wypoczynku po trudach rabunku. Inny odłam po lustracji przyjmie obywatelstwo honorowe a'la "profesor", pozostali wzmocnią wzorem starego Ozjasza Sz. KPZU. Pakujcie manatki pamiętając o drapace do protez i ciepłych gaciach ze zbiornikiem na musztardę. Na tuzów mafii czeka oczywiście TS.

Data: 2011-07-15 02:06:36
Autor: muto2100
On 15 Lip, 09:41, "lupa-honda" <hond...@onet.eu> wrote:
[...]
obywatelstwo honorowe a&#039;la &quot;profesor&quot;, pozostali wzmocnią wzorem starego
Ozjasza Sz. KPZU. Pakujcie manatki pamiętając o drapace do protez i ciepłych
gaciach ze zbiornikiem na musztardę. Na tuzów mafii czeka oczywiście TS.

ano  sa  dowody  100%    ze  mowi  prawde!    pisalem    tez  o
tym    co  mozna  sprawdzic    na  rekordzie  grupy   -
przewidzial    ze  obie  poslanki
z  PIS    ktore    odeszly  do  JPN      rozejda    sie    z  hukiem!

Data: 2011-07-15 02:09:28
Autor: muto2100
On 15 Lip, 11:06, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przewidzial    ze  obie  poslanki
z  PIS    ktore    odeszly  do  JPN      rozejda    sie    z  hukiem!

Kluzik  i  Jakubowska    czy  cos  podobne  nazwisko

Data: 2011-07-15 02:42:32
Autor: Antenka
[...]

Z nieukrywaną radością podpisuję się pod tym obiema "ręcami"!
Codziennie proszę Boga, żeby nas wyzwolił z tych bandyckich.
POlszewickich łap. A za zdradę RP - maczanie łap w zamachu smoleńskim
- kula w łeb!

Antenka

Data: 2011-07-15 11:52:47
Autor: Antenka
[...]

Tak po prawdzie nie trzeba być jasnowidzem, żeby wieszczyć koniec
POlszwików z Tuskiem na czele he he he :D

Antenka

Data: 2011-07-15 14:53:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-15 09:41, lupa-honda pisze:
Jasnowidz Jackowski wielokrotnie trafnie przepowiadał przyszłośc. Tym razem
miał ułatwione zadanie bowiem ponad 400 afer w ciągu czterech lat, w tym mord
smoleński

To raczej jakiś czarno a nie jasnowidz.

Data: 2011-07-15 11:51:27
Autor: Antenka
On 15 Lip, 14:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> miał ułatwione zadanie bowiem ponad 400 afer w ciągu czterech lat, w tym mord

:D

Antenka

JASNOWIDZ JACKOWSKI - ROZPAD PO W TYM ROKU