JAk zmienić nr telefonu w GetinOnline i OpenOnline?

Data: 2013-09-19 05:15:27
Autor: mrobak69
JAk zmienić nr telefonu w GetinOnline i OpenOnline?
Witam NIe dzwoniłem jeszcze do nich ale mam taka sytuację:

Operator wyłączył mi numer telefonu komórkowego - numer został wyłączony nie istnieje w ogóle

Jak w związku z tym można zmienić nr telefonu jaki podałem przy zakładaniu kont w Openonline i GetinOnline?

Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

Data: 2013-09-19 13:02:57
Autor: perio
Dnia 19.09.2013 mrobak69@gmail.com <mrobak69@gmail.com> napisał/a:
[...]

Pomijając kwestie czasu oczekiwania na połączenie, to zapewne już byś się
dowiedział na infolinii.

OO: Kiedyś w takiej sytuacji infolinia.
GO: Jeszcze nie miałem potrzeby sprawdzać.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2013-09-19 15:03:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAk zmienić nr telefonu w GetinOnline i OpenOnline?

<mrobak69@gmail.com> 7b225d36-8f6d-4d1c-b536-909d0a3c6877@googlegroups.com

[...]

Dobre pytanie, ale dlaczego mamy na nie odpowiadać za freeko,
skoro rzekomo bank świadczy nam usługi? To bank powinien
(dosłownie powinien -- to powinność banku, nie nasza, nie
klientów) wypracować metody i procedury na tę okoliczność.
Ale jeśli to bank ,,profesjonalny'', być może dopiero uczy
się prostaniu [jest 'sprostanie' i 'sprostać', jest być może
także 'prostanie'] czy zapobieganiu sytuacjom nietypowym.

Jak pojmuję Twój problem -- bank nie chce rozmawiać,
gdy dzwonisz z numeru, który nie został uznany jako
bezpieczny. Jeśli tak -- widać wyraźnie, że nadmiarowa
zapobiegliwość rodzi kłopoty i nie sprzyja wcale
bezpieczeństwu.

Dojrzała osobistość ;) potrafi radzić sobie w sytuacjach nietypowych.
Gorzej z niedojrzałą, która uważa, iż sytuacje niestandardowe czy
nietypowe to problem ludzi innych, nie zaś jej samej.

: Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

IMO bank mógłby śledzić nasze rozmowy i mógłby odpowiedzieć -- nawet wprost na grupie.

  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman

Data: 2013-09-19 20:34:36
Autor: jg
Dnia Thu, 19 Sep 2013 05:15:27 -0700 (PDT), mrobak69@gmail.com napisał(a):

[...]

ja chyba tak mialem i skonczylo sie na wizycie w oddziale openfinance i
kserowaniu dowodu...

--
jg

Data: 2013-09-19 21:54:42
Autor: RobertS
[...]

zasadniczo to jak zadzwonisz na infolinię to powiedzą, że wyślą do Ciebie kuriera ze zaktualizowanym formularzem informacyjnym, podpiszesz papiery i jak wrócą do banku to będziesz miał nowy numer tel.

druga opcja jest taka, że sam mogę to zrobić (aktualizacja danych - mam takie uprawnienia), ale musiałbym wiedzieć, że Ty to TY...

skąd jesteś?
RobertS

JAk zmienić nr telefonu w GetinOnline i OpenOnline?