[android] JB 4.2.2

Data: 2013-03-28 09:19:53
Autor: Chris
[android] JB 4.2.2
rs nabazgrał(a):

jak na razie, oprocz tego, ze przez dluzsza chwile nie moglem znalezc paru rzeczy w settingu, wywalily sie dwie aplikacje, to pozytywne jest to, ze telefon juz jedzie na baterii prawie 24 godziny, co przy 4.1.1 mu sie nie zdazylo. co jest bardzo mile, ale nie chcialbym zapeszyc.
jakies wrazenia na temat tej aktualizacji? <rs>

Na jakim sprzęcie ??

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-03-28 12:10:39
Autor: rs
[android] JB 4.2.2
On 3/28/2013 4:19 AM, Chris wrote:
[...]

na takim, na jakim masz doswiadczenie. <rs>

Data: 2013-03-29 08:16:49
Autor: Chris
[android] JB 4.2.2
rs nabazgrał(a):

[...]

Stare HTC, Tablet SONY, SGS3 i żaden nie ma 4.2.2 dla tego się pytam chyba że przeoczyłem jak±¶ aktualizację ale OTA nic nie podaje.

Data: 2013-03-29 11:09:14
Autor: rs
[android] JB 4.2.2
On 3/29/2013 3:16 AM, Chris wrote:
rs nabazgrał(a):

[...]

no to jak nie masz tej aktualizacji, to moje pytanie nie bylo adresowane do ciebie. <rs>

[android] JB 4.2.2