JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

Data: 2009-08-15 15:14:49
Autor: Panslavista
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!
NIECH ŻYJE WIELKA ROSJA I ROSJANIE - PRAWDZIWI SŁOWIANIE, A NIE ŻYDOSKIE
MIESZAŃCE JAK POLACY! JEBAĆ ŻYDOSKO-POLSKĄ RELIGIĘ KATOLICKĄ!

PODCIERAM SOBIE DUPSZTALA WIZERUNKIEM ŻYDA GLEMPA!

PRL - OK!

NIECH ŻYJE NARODOWY BOLSZEWIZM - NASTĘPCA NARODOWEGO SOCJALIZMU PEERELOWSKIEGO!

Data: 2009-08-15 12:03:29
Autor: Bruner
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

"Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h66jd9$euh$1inews.gazeta.pl...
NIECH ŻYJE WIELKA ROSJA I ROSJANIE - PRAWDZIWI SŁOWIANIE, A NIE ŻYDOSKIE
MIESZAŃCE JAK POLACY!

masz na mysli chyba potomkow Genghis Khana i ich mongolska wiare zwana religia prawoslawna

Data: 2009-08-15 13:07:34
Autor: Antenka
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!
Ty ściero! Wynocha stąd, poszywaczu!

Antenka

Data: 2009-08-17 14:37:32
Autor: plazoVic
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!
Antenka wrote:
poszywaczu!

Poszywacz, czyli inaczej mowiac, dekarz.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 08:24:43
Autor: Antenka
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

Poszywacz, czyli inaczej mowiac, dekarz.

Jak zwykle złośliwy...zgubiłam "d", bo moja klawiatura nie nadąża za
mną :DDD Ale dzięki, poprawię się ;-)

Antenka

P.s.Niekoniecznie dekarz, bo może być również tapicer ;-P

Data: 2009-08-15 21:24:06
Autor: Panslavista
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

Użytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h66jd9$euh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Jak widać - podszywka z GWna.

Data: 2009-08-15 21:25:55
Autor: Slawomir Stoff
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h672ja$gdq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   Wlasnej roboty?  ,Niewazne dobrze czy zle byle po nazwisku.'

Data: 2009-08-15 21:51:00
Autor: Panslavista
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

   Wlasnej roboty?  ,Niewazne dobrze czy zle byle po nazwisku.'

Jakiej własnej - hołota też czasem się uczy...

Data: 2009-08-15 22:05:15
Autor: Slawomir Stoff
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h673n1$n19$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

   Wlasnej roboty?  ,Niewazne dobrze czy zle byle po nazwisku.'

Jakiej własnej - hołota też czasem się uczy...

   Te t.zw. falszywki sa tak prymitywnie sformulowane, ze moja uwaga
   jest calkiem na miejscu jako wskazujaca mozliwosc o nie znikajacym
   prawdopodobienstwie.

   AR

Data: 2009-08-16 01:53:37
Autor: Panslavista
JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!

> [...]
   Te t.zw. falszywki sa tak prymitywnie sformulowane, ze moja uwaga
   jest calkiem na miejscu jako wskazujaca mozliwosc o nie znikajacym

Pisane przez GWniarzy Szechnika...

JEBAĆ POLAKÓW I ŻYDÓW!