JEBUSY CANTAN...

Data: 2009-10-30 09:17:48
Autor: Prawusek
JEBUSY CANTAN...
Data: 2009-10-30 01:24:11
Autor: Tzva Adonai
JEBUSY CANTAN...
A jak ¶piewa rabin Panslavista? : http://w484.wrzuta.pl/obraz/4h3Xr1m6fTG/rabin_panslavista

Jodłuje czy wali tenorem?....

Data: 2009-10-30 12:32:20
Autor: Prawusek
JEBUSY CANTAN...

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
A jak ¶piewa rabin Panslavista? :
http://w484.wrzuta.pl/obraz/4h3Xr1m6fTG/rabin_panslavista

Jodłuje czy wali tenorem?....

He..he, Na tej planszy faktycznie ja - tylko co to ma do rebusów, ¶piewu
itd?
Brodę zapu¶ciłem pierwszy raz na Autostopie, robiła piorunujace wrażenie  na
dziewczynach, co skutkowało radykalnym zwiększeniem ilo¶ci wrażeń.
Widac tylko, że rebusy wiedz± jaki skutek wywiera na kobietach ta męska
ozdoba...
Tyle, że ostrugańcy nie maj± się czym pochwalić skoro kobiety musz± używać
ich pejsów jak lejce na konia...

JEBUSY CANTAN...