JEGO też nazwiecie lewakiem??

Data: 2016-02-04 00:00:15
Autor: zdumiony
JEGO też nazwiecie lewakiem??
Jan Paweł II
Encyklika "Troska o sprawy społeczne" 1987
Raz jeszcze należy przypomnieć zasadę chrześcijańskiej nauki społecznej.
Dobra tego świata zostały pierwotnie przeznaczone dla wszystkich. Prawo do własności prywatnej jest słuszne i konieczne ale tej zasady nie niweczy.
Ciąży bowiem na własności hipoteka społeczna czyli uznaje się funkcje społeczną jako jej wewnętrzną właściwość mająca swoją podstawę i uzasadnienie właśnie w zasadzie powszechnego przeznaczenia dóbr.

Data: 2016-02-04 15:31:53
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 00:00:

[...]

Pierwotnie np istniały takie rzeczy jak: komputery, internet, samochody, telewizory, radia, rakiety kosmiczne, satelity telekomunikacyjne, teleskopy, nożyczki, papier i milion innych przedmiotów i usług? Czy też pierwotnie istniał: wodór, trochę helu i promieniowanie reliktowe? :-)

Data: 2016-02-04 15:58:39
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 15:31, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Próbujesz zagadać temat

Data: 2016-02-04 18:56:55
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 15:58:

[...]

Naprawdę? Zwróciłem uwagę na cytowane przez Ciebie słowa papieża. I co? Dlaczego miałby być lewakiem? Tylko dlatego że uważał, że świat powstał 6000 lat temu i od razu ludzie przyszli na gotowe. Jak do raju? Nie musieli się w pocie czoła trudzić? jakie były słowa Boga przy wywaleniu pierwszych rodziców z raju, o ile miało miejsce? "W trudzie będziesz..." "W bólu będziesz...", "ku mężowi będziesz wznosiła swe pragnienia, a on będzie panował nad tobą". Naprawdę trzeba mieć niezłe poczucie humoru aby uważać, że to są lewackie ideały.

Data: 2016-02-04 18:21:30
Autor: andal
JEGO te¿ nazwiecie lewakiem??
On Thu, 04 Feb 2016 18:56:55 +0100, Marek Czaplicki wrote:

[...]

gdzie papiez mowi o 6000 lat /

wykrecasz kora ogonem

chucpa

Data: 2016-02-04 19:03:42
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 18:56, Marek Czaplicki pisze:
panował nad tobą". Naprawdę trzeba mieć niezłe poczucie humoru aby uważać,
że to są lewackie ideały.

Liberałowi bardzo nie w smak jest ta ciążąca hipoteka społeczna

Data: 2016-02-04 19:56:12
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 19:03:

W dniu 04.02.2016 o 18:56, Marek Czaplicki pisze:
panował nad tobą". Naprawdę trzeba mieć niezłe poczucie humoru aby
uważać, że to są lewackie ideały.

Liberałowi bardzo nie w smak jest ta ciążąca hipoteka społeczna

Jakiemu liberałowi? Człowieku. Zadajesz pytanie, dostajesz odpowiedź i od razu odpowiadającego do szuflady. Po kiego w ogóle wyciągasz umarłego papieża i pytasz. Kim on dla kogo jest? Urodził się, żył i umarł. Teraz jest święty i niech tak zostanie.

Data: 2016-02-04 19:58:47
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 19:56, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Chcę zauważyć, że nie tylko papież Franciszek, ale nawet Jan Paweł II nie był zwolennikiem liberalizmu, a liberałowie chcą Go przywłaszczyć, tak jak i Jezusa.

Data: 2016-02-04 20:09:44
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 19:58:

[...]

Nie. Ty wcale tego nie chciałeś zauważyć. Zadałeś pytanie kim on dla kogo jest. Z podpowiedzią, że lewakiem chyba.
Dostałeś odpowiedź i dalej Ci się nie podoba, bo wg Ciebie wszyscy na grupie aż dyszą od liberalizmu.

Data: 2016-02-04 20:11:39
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 20:09, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Udowadniam że Jan Paweł II nie jest postacią z bajki liberałów

Data: 2016-02-04 20:17:31
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:11:

[...]

Tak? A jaki to dowód zawarłeś w pytaniu?

Data: 2016-02-04 20:19:14
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 20:17, Marek Czaplicki pisze:

Tak? A jaki to dowód zawarłeś w pytaniu?

Umiesz czytać? nie w pytaniu ale w cytacie

Data: 2016-02-04 20:20:39
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:19:

W dniu 04.02.2016 o 20:17, Marek Czaplicki pisze:

Tak? A jaki to dowód zawarłeś w pytaniu?

Umiesz czytać? nie w pytaniu ale w cytacie

A jakiż związek ma pytanie do grupy z cytatem?

Data: 2016-02-04 20:22:00
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 20:20, Marek Czaplicki pisze:

A jakiż związek ma pytanie do grupy z cytatem?

jesteś tak mało bystry czy tylko udajesz?

Data: 2016-02-04 20:27:36
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:22:

W dniu 04.02.2016 o 20:20, Marek Czaplicki pisze:

A jakiż związek ma pytanie do grupy z cytatem?

jesteś tak mało bystry czy tylko udajesz?

A co by Ci się spodobało? Pytam, bo naprawdę. Papież mówił o początkach, że dobra zostały itd... Ja napisałem o tym jakie to dobra były na początku. Wodór, hel i promieniowanie. Zgadza się. One są dla wszystkich. Za darmo. Nikt nie może przywłaszczyć sobie jakiejś gwiazdy. Czy o takie dobra chodzi? Wytłumacz.

Data: 2016-02-04 20:30:04
Autor: zdumiony
W dniu 04.02.2016 o 20:27, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Nie, nie o takie, chodzi o to że Papież bł przeciwnikiem bezbożnego liberalizmu, gdzie na piedestał stawia się "prawo własności" i ciemięży tych, którzy mają mało własności.

Data: 2016-02-04 20:44:01
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:30:

[...]

A o jakie? Papież mówił, że na początku. Ja pokazałem początek. W cytacie nie ma słowa o liberalizmie. Jest tylko o różnych dobrach. Te o których Ty myślisz, zostały wytworzone przez człowieka, dzięki jego inteligencji, zaradności i pracowitości. Napisz w końcu o jakie dobra chodzi, to będzie jasność. Bo cały czas poruszamy się tak. Ja mówię o tym co mówił papież, a Ty mówisz o czym wg Ciebie myślał, gdy mówił to a to.

Data: 2016-02-04 23:01:08
Autor: andal
JEGO te¿ nazwiecie lewakiem??
On Thu, 04 Feb 2016 20:44:01 +0100, Marek Czaplicki wrote:

zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:30:

W dniu 04.02.2016 o 20:27, Marek Czaplicki pisze:
A co by Ci się spodobało? Pytam, bo naprawdę. Papież mówił o
poczÄ…tkach,
[...]

dwracasz kota ogonem, typowa zydowska chucpa

zdumiony zacytowal slowa papieza

a ty jedynie zaprzeczasz istnieniu Boga

JEGO też nazwiecie lewakiem??