JEST TU JAKIS?

Data: 2009-05-30 18:04:48
Autor: Panslavista
JEST TU JAKIS?
.... inżynier oprogramowania MS Windows?
    Mam pytanie, jak i gdzie szukać wpisów w OE do rozsyłania maili np. do
banków w moim imieniu?

Data: 2009-05-30 18:08:18
Autor: Tzva Adonai
JEST TU JAKIS?
    Mam pytanie, jak i gdzie szukać wpisów w OE do rozsyłania maili np. do
banków w moim imieniu?

Katalog Windows/Users/Panslavista - folder 'naked_boys', plik tight_asshole.avi

Data: 2009-05-30 19:32:34
Autor: Panslavista
JEST TU JAKIS?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości
>  Mam pytanie, jak i gdzie szukać wpisów w OE do rozsyłania maili np. do
> banków w moim imieniu?

Katalog Windows/Users/Panslavista - folder 'naked_boys', plik
tight_asshole.avi

Jesteś niewiarygodny, parchu.

Data: 2009-05-31 15:19:16
Autor: ;(heÂŽsk);
JEST TU JAKIS?
On Sat, 30 May 2009 18:04:48 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

... inżynier oprogramowania MS Windows?
    Mam pytanie, jak i gdzie szukać wpisów w OE do rozsyłania maili np. do
banków w moim imieniu?

Zobacz co masz wpisane w DefaultConnectionSettings

albo

LastDetectUrl

jezeli masz cos innego niz ostatnio robiles to szukaj w rejestrze. ja gnide tepilem przez kilka dni. odnawiala sie po nowa nazwe i po
tym dalo sie znalezc. Zobacz tez co jest w firewall'u. zdarza sie,
ze gnida instaluje sie jako *.dll do tej aplikacji.

Zainstaluj sobie tez:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=2565&Mail+PassView+1.51

bedziesz zaskoczony ;o)

--