JEST WIECEJ ; " ESCAPED FROM CIA"

Data: 2009-06-15 15:49:59
Autor: Me
JEST WIECEJ ; " ESCAPED FROM CIA"

MA NA UWADZE - ZABICIE MNIE I UDAWANIE ZE TO KTOS INNY TUTAJ PISAL.

JESTESMY WCIAZ POD OGROMNYMN ZAGROZENIEM. NIE MA PRAWA TU

CIA BARDZO SZCZESLIWE JESLI ZGINIEMY .

SENATE UDAJE ZE GUBI LISTY NAWET JESLI CHODZI O BEZPIECZENSTWO; OBAMA
TYLKO UZYWA PLOTEK ; ( groza tu na linii zabiciem syna -
prawdopodobnie Bushland )

    to trwa juz bardzo dlugo! Prosz seinterveniowac : Rosen
( Hyden ) , jako moja rodzina ma
prywatna wlasnosc w Bedlnie; prawdopodobnie  nadajniki - to daje
podstawe do inter\wencji jak sadze.
One sa nieopodal starej poczty - dom kompletnie odstajacy od kultury
jakoze ze multimilionowa willa.

  ( MOZE JA OPERUJE POD MOIM NAZWISKIEM - PROSZE SPRAWDZIC - ON TO
ZROBIL Z MOIM DOMEM W PRINECETON)

On jest mopja rodzina - ja mam nie spac,  nie jesc i nie uzywac
pieniedzy juz przez rok a on ma miec wile w Polsce - on krity
napadal  Polske publicznie. Zapomnialam jego (no) nazwisko w Polsce )
Leszek Kucharski.

JESLEM ODIZOLOWANA ODF KAZDEGO KONTAKYTU Z RODZINA I KAZDEGO KONTAKTU
ZAWODOWEGHO.

OBAMA WYSYLA ZA MNA POLICJE NA WYKLADACH, A HYDEN ( ROSEN) GONI MNIE
SWOIMI
CHIPAMI

  PROSZE ODDAC TO POD CIA - ONI NIE MAJA PRAWA UZYWAC CHIPOW NA
PRYWATNE ROZGRYWKI

JEST WIECEJ ; " ESCAPED FROM CIA"