JJSP 2013

Data: 2013-10-01 07:25:20
Autor: Wojciech wierba
JJSP 2013
Witajcie,
Czas już najwyższy zapowiedzieć kolejne JJSP.
Tym razem odbędzie się 22-24.11.2013 na Luboniu Wielkim (Beskid Wyspowy).
Zarezerwowana 'bacĂłwka letnia' (http://www.lubon.pttk.pl/),
15 miejsc (+pokot) z możliwością ogrzania.
Wpisujcie w kalendarze, rezerwujcie termin.
Sprawa potrawy 'zlotowej' do uzgodnienia.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2013-10-11 07:38:45
Autor: Doczu
JJSP 2013
W dniu 2013-10-01 07:25, Wojciech wierba pisze:
Witajcie,
Czas już najwyższy zapowiedzieć kolejne JJSP.
Tym razem odbędzie się 22-24.11.2013 na Luboniu Wielkim (Beskid Wyspowy).

No fantastyczna wiadomość !
Mamy z niektórymi członkami Precla bardzo miłe wspomnienia z tegoż przybytku, oraz bardzo miło wspominamy Gospodarzy ;)
Ja już mam nagrane wychodne u małżonki, jeszcze tylko grafik w pracy ułożą i będzie git.

Pozdrawiam Doczu.
http://www.doczu.pl

Data: 2013-10-12 13:43:17
Autor: Tomasz Sójka
JJSP 2013
Dnia Fri, 11 Oct 2013 07:38:45 +0200, Doczu napisał(a):

[...]

Będę, w tym roku Barbórka jest tydzień wcześniej :)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-10-25 11:35:12
Autor: Doczu
JJSP 2013
W dniu 2013-10-12 13:43, Tomasz Sójka pisze:

Będę, w tym roku Barbórka jest tydzień wcześniej :)

Ludzki Pan ;)
Rozumiem że nic się nie zmieniło i termin, oraz miejscówa są aktualne ? Pytam ponieważ jestem na etapie planowania grafiku i musze uwzględnić odpowiednie terminy :)

--
Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-11-04 20:42:02
Autor: Slawomir Wozniak
JJSP 2013
Użytkownik "Doczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:526a3b53$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...

Rozumiem że nic się nie zmieniło i termin, oraz miejscówa są aktualne ? Pytam ponieważ jestem na etapie planowania grafiku i musze uwzględnić odpowiednie terminy :)

ATSD - czy tradycja potrawy zlotowej już zanikła?
W sensie - pichcimy coś sami (są w tej bacówce możliwości?) czy zdajemy się na kuchnię schroniskową?

pozdr.
Beneq

Data: 2013-11-05 10:23:21
Autor: Wojciech wierba
JJSP 2013
W dniu 2013-11-04 20:42, Slawomir Wozniak pisze:
[...]

Zapytowywałem w tej materii, ale...
Kuchnia schroniskowa malutka i raczej nie do 'naszego użytku'.
Możemy zamówić coś ekstra (tak z tydzień wcześniej).
Normalnie: bigos, zurek, kwaśnica etc.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2013-11-06 08:25:33
Autor: Slawomir Wozniak
JJSP 2013
Użytkownik "Wojciech wierba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l5adeb$g8e$1@news.agh.edu.pl...

Zapytowywałem w tej materii, ale...
Kuchnia schroniskowa malutka i raczej nie do 'naszego użytku'.
Możemy zamówić coś ekstra (tak z tydzień wcześniej).
Normalnie: bigos, zurek, kwaśnica etc.

No dobra, to albo coś zamówimy extra, albo nastawiamy się na dania gotowe :)

--
pozdr.
Beneq

Data: 2013-11-07 18:59:10
Autor: Janusz
JJSP 2013
W dniu 2013-11-06 08:25, Slawomir Wozniak pisze:
UĹźytkownik "Wojciech wierba"  napisał w wiadomości grup

Zapytowywałem w tej materii, ale...
Kuchnia schroniskowa malutka i raczej nie do 'naszego uĹźytku'.

Zupa dnia ? ;))

--
Janusz Chmielewski

Data: 2013-11-07 20:04:10
Autor: Tomasz Sójka
JJSP 2013
Dnia Thu, 07 Nov 2013 18:59:10 +0100, Janusz napisał(a):

[...]

A gdzie aperitif, starter na zimno i na ciepło? Nie zapominajmy też o
welcome drinku :)
Pozdrawiam Tomek.
A tak serio serio to powstaje pytanie co by to było, to "coś" ekstra. Lubię
eksperymenta kulinarne, ale pod warunkiem że to ja eksperymentuję a nie na
mnie eksperymentują :) Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-11-16 12:54:13
Autor: hontas.i
JJSP 2013

> Zupa dnia ? ;))

A gdzie aperitif, starter na zimno i na ciep�o? Nie zapominajmy te� o

welcome drinku :)

Pozdrawiam Tomek.

A tak serio serio to powstaje pytanie co by to by�o, to "co�" ekstra. Lubi�

eksperymenta kulinarne, ale pod warunkiem �e to ja eksperymentuj� a nie na

mnie eksperymentujďż˝ :)

w związku z tym, że spotkanie za niecały tydzień, chciałam spytać, czy nastawiamy się coś z oferty schroniskowej w ramach potrawy zlotowej?

pozdrawiam:)

Iwona

Data: 2013-11-17 19:20:28
Autor: Janusz
JJSP 2013
W dniu 2013-11-16 21:54, hontas.i@gmail.com pisze:

w związku z tym, że spotkanie za niecały tydzień, chciałam spytać, czy nastawiamy się coś z oferty schroniskowej w ramach potrawy zlotowej?

pozdrawiam:)

Iwona

No przecieĹź pisałem  Ĺźe na zupę dnia ;))
--
Janusz Chmielewski

Data: 2013-11-17 11:38:46
Autor: hontas.i
JJSP 2013

> w związku z tym, że spotkanie za niecały tydzień, chciałam spytać, czy nastawiamy się coś z oferty schroniskowej w ramach potrawy zlotowej?

> pozdrawiam:)

> Iwona

No przecież pisałem  że na zupę dnia ;))

-- Janusz Chmielewski

nawet jeśli będzie to chińska zupka?;-)

Iwona

Data: 2013-11-07 21:23:42
Autor: Doczu
JJSP 2013
W dniu 2013-11-05 10:23, Wojciech wierba pisze:

Zapytowywałem w tej materii, ale...
Kuchnia schroniskowa malutka i raczej nie do 'naszego użytku'.
Możemy zamówić coś ekstra (tak z tydzień wcześniej).
Normalnie: bigos, zurek, kwaśnica etc.

Kwaśnica nie brzmi źle :)
ATSD czy ktoś jedzie w piątek srana lub przed południem na zlocik ?
Można by połączyć siły i/lub rozłożyć koszty dojazdu.
Będę jechał prawdopodobnie z Natalią z Katowic/Krakowa.

--
Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

JJSP 2013