JK Prezydentem

Data: 2010-09-27 13:59:04
Autor: Jacek B
JK Prezydentem
O mój Kaczorku, jaki jesteś biedny, nie Ty wybrałeś sposób na kampanie, to ta okropna Pani którą wybrał KTOŚ i Tobie podsunął. O mój jedyny TYLKO TY.....

Jestem wariat zamknijcie mne !!!!

JB

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5482 (20100927) __________

Data: 2010-09-27 14:08:02
Autor: awe
JK Prezydentem
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5482 (20100927) __________

-- -- -- -- -- -- -
po co lamo zasmiecasz grupe ifnormacjami na temat twojego antywirusa. zarabiasz na reklamie czy co? usun to z opcji
awe

Data: 2010-09-27 15:14:48
Autor: Jacek B
JK Prezydentem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7q15o$b8j$1news.onet.pl...
[...]

A Ty Kim jesteś - pedale !!!
Dupodajką ?? __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5483 (20100927) __________

Data: 2010-09-27 16:18:17
Autor: awe
JK Prezydentem

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7q5cd$p9s$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
twoim panem lajzo i uwazaj bo ci odetna neta jak heskowi
awe

Data: 2010-09-27 16:08:43
Autor: Jesienny
JK Prezydentem
On Mon, 27 Sep 2010 16:18:17 +0200, awe wyskrobał:

[...]

A więc to ty donosiłeś, kapusto przebrzydła!!!

Data: 2010-09-27 19:32:38
Autor: awe
JK Prezydentem

Użytkownik "Jesienny" <mygod@itsfullofstars.org> napisał w wiadomości news:i7qfib$s63$1news.eternal-september.org...
[...]

-- -- -- -- -- -
chyba zartujesz
awe

Data: 2010-09-27 16:33:12
Autor: Jacek B
JK Prezydentem
Nic mi nie moźesz zrobić, i TO cię boli.
Cieniutki jesteś !! HA __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5483 (20100927) __________

Data: 2010-09-27 19:31:45
Autor: awe
JK Prezydentem

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7q9va$7sv$1news.onet.pl...
Nic mi nie moźesz zrobić, i TO cię boli.
Cieniutki jesteś !! HA
ale nie robie wiochy z tymi wpisami o programie antywirusowym jebako
awe

JK Prezydentem