JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Data: 2010-06-22 17:10:18
Autor: marek czaplicki
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach
awe pisze:
http://wybory.wp.pl/kat,1025917,title,Wladza-nie-oznacza-w-pilke-pograc-wino-popic-ponaradzac-sie-w-restauracjach,wid,12398304,wiadomosc.html?ticaid=1a646&_ticrsn=3
<- Polska potrzebuje planu inwestycji - uważa kandydat PiS na prezydenta Jarosław Kaczyński. Dodał, że trzeba odrzucić projekty forsowane, zdaniem szefa PiS, przez obecne władze, które maj± doprowadzić do tego, że w Polsce będ± "niewielkie wyspy dobrobytu i cały ocean stagnacji">.
więc wraca "centralne planowanie" ho, ho, to już przestaje być zabawne. ciekawe z czyich pieniędzy i przy pomocy jakich ludzi kandydat na prezydenta ma zamiar inwestować? proponuję przesun±ć ¶rodki z budowy trzech milionów mieszkań, na przesypywanie górek z piasku i zatrudnienie do tego agentów "układu". :-)

Data: 2010-06-22 18:11:04
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqjoq$t33$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
-- -- -- -- --
na pewno nie z twoich bo ich juz nie ma. swiatly i ynetligentny elektorat poparl Tuskacza i jego pelo a ci narobili dlugow wiekszych niz za Gierka - teraz trzeba bedzie splacac po tej cholocie
awe

Data: 2010-06-22 20:06:02
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
[...]
to skoro trzeba będzie "spłacać" to sk±d wezm± się pieni±dze na następny plan pięcioletni. chodzi po prostu o to, że Twój wybraniec ma cokolwiek egzotyczne podej¶cie do gospodarki, i¶cie maksistowskie: jeżeli głównym problemem w realizacji jakiego¶ celu s± pieni±dze, to wg kandydata należy je dodrukować, czyż nie?

Data: 2010-06-22 20:26:11
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqu2c$7o0$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
sluszne pytanie skad je wziac?;-)) a z tym dodrukowaniem to se tak wyskoczyles bo ci bylo latwo.
zastanow sie skad wziac kase na tzw plan 5 letni choc bedzie trwal 10 lat
awe

Data: 2010-06-22 20:30:14
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
sluszne pytanie skad je wziac?;-)) a z tym dodrukowaniem to se tak wyskoczyles bo ci bylo latwo.
zastanow sie skad wziac kase na tzw plan 5 letni choc bedzie trwal 10 lat
awe
to pytanie należy skierować do "wielkiego obiecuj±cego". ja nie muszę się martwić sk±d załatwić pieni±dze na to czy owo, bo jak mnie nie stać to nikomu nie obiecuję. zasadnicze pytanie: czy gospodarka centralnie planowana wraca znowu na wokandę?

Data: 2010-06-22 20:50:15
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqvfo$ctp$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
-- -- -- -- -- -- --
przeciez to nie jest gospodarka centralnie planowana
awe

Data: 2010-06-22 21:19:40
Autor: marek czaplicki
JK Władza nie oznacza: w piłkę pogra ć, wino popić, ponaradzać się w restauracja ch
awe pisze:
to pytanie należy skierować do "wielkiego obiecującego". ja nie muszę się martwić skąd załatwić pieniądze na to czy owo, bo jak mnie nie stać to nikomu nie obiecuję. zasadnicze pytanie: czy gospodarka centralnie planowana wraca znowu na wokandę?
-- -- -- -- -- -- --
przeciez to nie jest gospodarka centralnie planowana
awe
nie dalej jak wczoraj pan Jarosław Kaczyński zachwalał lewicowość swojego ugrupowania i stwierdził, że do ludzi z prawdziwej lewicy będzie się zwracał nie "postkomuniści" ale "lewica". dzisiaj na jego stronie można przeczytać: "Polska potrzebuje wielkiego planu inwestycji, które nasz kraj uczynią znacznie nowocześniejszym, podniosą nasz poziom cywilizacyjny, który jednocześnie będzie służył zmniejszeniu sfer wykluczenia”.„I zdecydowanie musimy odrzucić te wszystkie projekty, a one są forsowane przez obecne władze, które mają zmienić Polskę w kraj, gdzie będą niewielkie wyspy dobrobytu i cały ocen stagnacji, gdzie będzie się mówiło samorządom: sami załatwcie” - powiedział Kaczyński."
co odpowiedział Lenin na pytanie: "co to jest komunizm? władza rad+elektryfikacja".
ja po prostu kojarzę fakty. nie chcę, żeby decyzję o tym gdzie ma znajdować się jaki zakład czy śmietnik podejmowała Warszawa. po pierwsze dlatego że: oni kompletnie do tego się nie nadają, skąd mogą wiedzieć co ludzie w danym rejonie widzieliby na tym miejscu, może zamiast następnego sklepu widzieliby skwerek. takie rzeczy po prostu lepiej załatwia się z władzą samorządową. po drugie: niech pan Jarosław Kaczyński zamiast ciągłych obietnic i planów zacznie załatwiać środki finansowania swoich pomysłów, po trzecie: czy to jest rola prezydenta ładować się w gospodarkę wolnorynkową przecież, chyba że źle odczytuję Konstytucję.
centralne planowanie dobrze wychodzi na papierze, tam gdzie ładuje się statystyka, a jak ktoś mądry powiedział: są kłamstwa, cholerne kłamstwa i statystyki. na miejscu wspieranego przez Ciebie kandydata szlifowałbym jakiś obcy język, nie chcemy przecież żeby Prezydent w kontaktach z politykami europejskimi był "niemową".

Data: 2010-06-22 12:27:11
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 21:19, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

ja po prostu kojarzę fakty. nie chcę, żeby decyzję o tym gdzie ma
znajdować się jaki zakład czy ¶mietnik podejmowała Warszawa.

A decyzję o tym gdzie ma się znajdować zbiornik retencyjny,
elektrownia atomowa albo którędy ma przebiegać autostrada? Jeste¶
tendencyjny, wkładasz kaczyńskiwmu w usta to czego nie powiedział i
ogólnie się czepiasz.
na miejscu wspieranego przez Ciebie kandydata szlifowałbym
jaki¶ obcy język, nie chcemy przecież żeby Prezydent w kontaktach z
>politykami europejskimi był "niemow±".
Kolejna brednia, to nie jest konkurs na tłumacza tylko wybory
PREZYDENTA. Nawet gdyby Prezydent znał 17 obcych języków to NIE WOLNO
mu używać żadnego z nich w oficjalnych kontaktach międzynarodowych bo
cierpi na tym prestiż państwa. Niczego cię nie nauczyła kompromitacja
ciecia grasia z przeprosinami po rusku?
J-23

Data: 2010-06-22 22:02:02
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvr2cd$o9b$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
nie dalej jak wczoraj pan Jarosław Kaczyński zachwalał lewicowo¶ć swojego ugrupowania i stwierdził, że do ludzi z prawdziwej lewicy będzie się zwracał nie "postkomuni¶ci" ale "lewica". dzisiaj na jego stronie można przeczytać: "Polska potrzebuje wielkiego planu inwestycji, które nasz kraj uczyni± znacznie nowocze¶niejszym, podnios± nasz poziom cywilizacyjny, który jednocze¶nie będzie służył zmniejszeniu sfer wykluczenia"."I zdecydowanie musimy odrzucić te wszystkie projekty, a one s± forsowane przez obecne władze, które maj± zmienić Polskę w kraj, gdzie będ± niewielkie wyspy dobrobytu i cały ocen stagnacji, gdzie będzie się mówiło samorz±dom: sami załatwcie" - powiedział Kaczyński."
co odpowiedział Lenin na pytanie: "co to jest komunizm? władza rad+elektryfikacja".

ja po prostu kojarzę fakty. nie chcę, żeby decyzję o tym gdzie ma znajdować się jaki zakład czy ¶mietnik podejmowała Warszawa. po pierwsze dlatego że: oni kompletnie do tego się nie nadaj±, sk±d mog± wiedzieć co ludzie w danym rejonie widzieliby na tym miejscu, może zamiast następnego sklepu widzieliby skwerek. takie rzeczy po prostu lepiej załatwia się z władz± samorz±dow±. po drugie: niech pan Jarosław
-- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj nie zajmuj sie ani polityka ani gospodarka ani planowaniem, zostaw to ludziom lepszym od siebie ktorzy rozumieja na czym to wszystko polega. mnie akurat to sie wszystko kojarzy z gola cizia, no ale co ja zrobie ze mi sie wszystko kojarzy z sexem. swoimi wywodami i pytaniami po prostu sie kompromitujesz.

Kaczyński zamiast ci±głych obietnic i planów zacznie załatwiać ¶rodki finansowania swoich pomysłów, po trzecie: czy to jest rola prezydenta ładować się w gospodarkę wolnorynkow± przecież, chyba że Ľle odczytuję
-- -- -- -- -- -- -
te srodki sie znajda, trzeba tylko zapakowac w w jeden worek Tuska Komorowskiego Niesiolowskiego i nnego badziewa z PO i sprzadac w promocji Rosjanom skoro tak ich wielbia, tacy i taki na nich tam popyt.
Za to z pewnosIOM sfinansujemy wszystko co sie da, bo pieniadze sie znajdOM

Konstytucję.
centralne planowanie dobrze wychodzi na papierze, tam gdzie ładuje się statystyka, a jak kto¶ m±dry powiedział: s± kłamstwa, cholerne kłamstwa i statystyki. na miejscu wspieranego przez Ciebie kandydata szlifowałbym jaki¶ obcy język, nie chcemy przecież żeby Prezydent w kontaktach z politykami europejskimi był "niemow±".
-- -- -- -- -- -
idz ty cieciu z ta swoja gospodarka planowana w rzopu
awe

Data: 2010-06-22 22:32:42
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-06-22 22:02, awe pisze:
idz ty cieciu z ta swoja gospodarka planowana w rzopu
awe
fajnie. przez połowę swojego życia współtworzyłem gospodarkę gdzie o wszystkim ł±cznie z płacami decydowała centrala. teraz mam być pracownikiem wolnorynkowym, płac±cym podatki po to żeby jaki¶ polityk mógł nożyczkami otworzyć jaki¶ most czy inny kawałek betonu. ja się po prostu pytam, kto płaci za radosn± twórczo¶ć budżetówki? kto przed końcem roku wydaje pieni±dze na lewo i prawo nie zastanawiaj±c się nad sensem owych wydatków (bo przepadn±). Ciebie zadowala "troska" polityków i ich ci±głe szlifowanie różnych planów. ja po prostu wiem, że tam gdzie mieszaj± politycy zanika zdrowy rozs±dek. idĽ Ty i pracuj usilnie nad następnym planem jakiego¶ go¶cia, który tym się różni od Ciebie, że jedynym jego marzeniem jest to, żeby dzieci za lat kilkadziesi±t uczyły się na pamięć roku jego urodzenia z podręczników historii :-)

Data: 2010-06-22 23:15:51
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvr6m0$bmh$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
ale to nie bedzie gospodarka centralnie planowana tylko Boska wyzszego rzedu:-)). pewne rzeczy sa po prostu konieczne bo inaczej zostaniesz w tyle. tego wymaga nowoczesny kapitalizm. najwieksza tragedia Polski ostatnich lat byly rzady PO.
Obecnie jest juz tak zle ze trzeba sie dogadac z SLD i PSL przeciwko PO inaczej za 2-3 lata mozemy jako panstwo oglosic bankructwo
awe

Data: 2010-06-22 23:26:51
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-06-22 23:15, awe pisze:
[...]
nie mieszaj Boga do gospodarki dlaboga!!! jeszcze raz postaram się wytłumaczyć. mamy już jeden plan http://www.premier.gov.pl/rzad/polska_2030_wyzwania_rozwojow/ . Ty chcesz następnego i jak tylko spodoba Ci się inny gostek to następnego. ja pragnę już tylko spokoju, chcę mieć daj±c± satysfakcję pracę, nie za duże podatki itd...
zauważ, że pan Jarosław Kaczyński nic nie mówi o konkretach, mówi tak "państwo powinno....", "państwo musi..." "nie może być tak...". od kandydata na prezydenta wymagam trochę bardziej konkretnej mowy. jeden z grupowiczów zarzucił mi, że się czepiam. a co mam robić jak "politycy" cały czas czepiaj± się do członków Narodu, zamiast przewodzić wysyłaj± przodem i sami id± z tyłu. czy widziałe¶ jednego choć polityka, który kandyduj±c na jak±¶ funkcję zrezygnował z aktualnie piastowanej, bo ja nie. dlatego mówię, wszystkie obietnice nie poparte konkretnymi projektami, biznesplanami, podpisanymi umowami, projektami ustaw wkładam między bajki. po prostu dwadzie¶cia lat życia w demokracji mnie tego nauczyło :-)

Data: 2010-06-23 00:31:10
Autor: awe
JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvr9qr$nsk$1inews.gazeta.pl...
[...]
zapamietaj jedno nie wazny plan tylko promotor
awe

Data: 2010-06-23 17:25:07
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
zapamietaj jedno nie wazny plan tylko promotor
awe
Ty sobie jaja robisz? jak Ci Kaczyński każe budować piramidy to polecisz ze ¶piewem na ustach? :-)

JK Władza nie oznacza: w piłkę pograć, wino popić, ponaradzać się w restauracjach