JK przypial Komorowskiego pinezka do tablicy

Data: 2010-06-30 20:46:34
Autor: awe
JK przypial Komorowskiego pinezka do tablicy
i kiwnal nim ze ten zrobil z siebie pajacyka. hue hue
awe

Data: 2010-06-30 20:47:27
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
JK przypial Komorowskiego pinezka do tablicy
świat według Kiepskich?

Data: 2010-06-30 20:58:30
Autor: awe
JK przypial Komorowskiego pinezka do tablicy

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i0g3gc$nta$1speranza.aioe.org...
świat według Kiepskich?
-- -- -- -- -- -
kurde cos w tym stylu
awe

Data: 2010-06-30 21:04:09
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0g41j$k2u$1news.onet.pl...

[...]

Widzisz gdyby Kaczynscy wprowadzili walutę EUR w Polsce to byłby jakiś inny program a tak to "Świat według Kiepskich" leci już wiele lat na POLSAT i to się powiela, taki Pan boczek co zginął teraz pod Smoleńskiem itp. to już leciało na POLSAT

Data: 2010-06-30 21:55:49
Autor: awe

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i0g4fm$qal$1speranza.aioe.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
widzisz twoi koledzy nie sa na tyle odwazni zeby cos napisac, tylko ty glupek masz tak malo instynktu samozachowawczego aby dalej kompromitowac PO
awe

Data: 2010-06-30 22:04:57
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0g7cc$umn$1news.onet.pl...
widzisz twoi koledzy nie sa na tyle odwazni zeby cos napisac, tylko ty glupek masz tak malo instynktu samozachowawczego aby dalej kompromitowac PO
awe

A niby dlaczego kompromituję PO skoro oni mi tak jak PiS koło dupy latają o poranku z tym prawniczym kombinatorem mafijnym ciulem Kulczykiem włącznie co to miał budować autostrady a kradł jak komuna. Donald chciał waluty EUR w Polsce do 2011 i będzie GÓWNO z jego planów, chyba że stanie się CUD gospodarczy i wprowadzą eksternistycznie w Polsce bo przecież polityczna propaganda bydlęca podaje, że kryzys Polskę jebaną minął. CUD kurwa CUD, ale że nas objebali o 40% z pensji co miesiąc to jedynie wyjaśnia ten jebany polski CUD.
Tfu!

Co ty myślisz że w Polsce jest mafia, komuna, PiS, PO, obcy wywiad, MO, KGB, SB, prawnicy, wasza banda Rzydy i kurwa nic więcej?
A Polaków już nie ma według Rzydostwa?
Tfu!

Data: 2010-06-30 23:50:01
Autor: awe

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i0g81m$3v8$1speranza.aioe.org...
[...]

a ja tam nie wiem, ja prosty chlopak z Gdanska. nie to co ty nauczyciel akademicki hue hue
awe

JK przypial Komorowskiego pinezka do tablicy