JKM i Wielki Magnez.

Data: 2014-08-22 06:10:38
Autor: stevep
JKM i Wielki Magnez.
# Następnie Korwin-Mikke poinformował internautów, że „woli być uważany za  ruskiego agenta niż za człowieka, który wierzy w hel, mgłę, Wielki Magnes  i brzozę”.

Janusz Korwin-Mikke

Ruski agent może być człowiekiem o zdrowych zmysłach, a nawet bardzo  inteligentny – natomiast jaka dziewczyna spojrzy na faceta bredzącego o  paru tysiącach cystern z helem, które na komendę wypuściły Wielką Bańkę, w  którą zapadł się „Tupolew”?

Musiałby być cholernie przystojny, a ja, niestety, urodę mam przeciętną.  Muszą więc nadrabiać, udając, że jestem inteligentny. Czytaj więcej
Lider Nowej Prawicy szybko zastrzegł jednak, że osoby wierzące w wielki  magnes czy "inne kretynizmy", nie muszą wcale być "patentowanymi  idiotami". Nienawiść do Rosji może bowiem opętać także ludzi bystrych.

Janusz Korwin-Mikke

Otóż można być człowiekiem całkiem inteligentnym – ale jeśli ma się na  oczach końskie okulary, to można uwierzyć w dowolną bzdurę. #
Ze strony:
http://tnij.org/w2ckboe

--
stevep