JKM = mniejsze z³o

Data: 2010-06-04 21:25:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru). --

Data: 2010-06-04 22:18:58
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru).

Wiêksze? :> JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje... Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba, a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik. :>

Data: 2010-06-04 23:38:18
Autor: CeSaR
JKM = mniejsze z³o
Wiêksze? :> JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje... Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba, a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik. :>

W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.

Data: 2010-06-04 23:39:00
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
CeSaR pisze:
[...]

Twój g³os... Demokracja. :>

Data: 2010-06-04 23:43:29
Autor: CeSaR
JKM = mniejsze z³o
W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.

Twój g³os... Demokracja. :>

I choæby w³a¶nie z tego powodu nie bêde go marnowa³ na tych, których mi siê bez opierdalania na si³ê wciska.

Data: 2010-06-04 23:47:51
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
CeSaR pisze:
W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.
Twój g³os... Demokracja. :>

I choæby w³a¶nie z tego powodu nie bêde go marnowa³ na tych, których mi siê bez opierdalania na si³ê wciska.

Twój g³os... Demokracja. :> Co tu komentowaæ? :>

Data: 2010-06-04 23:44:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
> Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru). Wiêksze? JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje...
To chyba mniejsze z³o ni¿ ...
Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba,
Jakich skrajnych? Ma po prostu normalne!
A pogl±dy normalne to mniejsze z³o.
a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik.
Czy lepszy bêdzie krawat "patriotyczny" czy ryngraf w klapie?
Tak czy owak muszka to mniejsze z³o.

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2010-06-06 21:41:20
Autor: jadrys
JKM = mniejsze z³o
W dniu 2010-06-04 21:25, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru).

Zacie¶nienie "wspó³pracy" z USA to mniejsze z³o??

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-06 22:06:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
> [...]

Zacie¶nienie "wspó³pracy" z USA to mniejsze z³o??

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Nie przypominam sobie, aby JKM kiedykolwiek nalega³ na powy¿sze zacie¶nienie. Chyba w ogóle nie postulowa³ ¿adnych zacie¶nieñ, natomiast stwierdza³ ¿e dla polityka powinna siê liczyæ jedynie racja stanu w³asnego kraju.
To chyba mniejsze z³o ni¿ nalegania innych aby Polska jescze bardziej w³±czy³a siê i przystosowa³a do Unii Europejskiej.
P.S.
A USA ju¿ tak dalece siê zscocjalizowa³y, ¿e mo¿esz zaprzestaæ pisnia  o "niena¿artych ryjach kapitalistów amerykañskich". Zapewne nied³ugo dodadz± sobie S w nazwie - bêdzie USSA.

Data: 2010-06-07 08:10:48
Autor: CeSaR
JKM = mniejsze z³o

Nie przypominam sobie, aby JKM kiedykolwiek nalega³ na powy¿sze zacie¶nienie.

Nie chce mi siê szukaæ ale jeszcze kilka lat temu JKM sugerowa³ wyst±pienie z UE i w³±czenie siê do NAFTA, które z automatu musia³oby zmieniæ nazwê :-)

Data: 2010-06-07 08:25:42
Autor: kochamspam
NAFTA = mniejsze z³o

> [...]

Nie chce mi siê szukaæ ale jeszcze kilka lat temu JKM sugerowa³ wyst±pienie z UE i w³±czenie siê do NAFTA, które z automatu musia³oby zmieniæ nazwê :-)

NAFTA (wg wikipedii):
Strefa Wolnego Handlu– umowa zawarta pomiêdzy USA, Kanad± i Meksykiem, tworz±ca pomiêdzy tymi pañstwami strefê wolnego handlu.
W przeciwieñstwie do Unii Europejskiej NAFTA nie tworzy ponadpañstwowych cia³ rz±dowych, a jej prawo nie jest nadrzêdne w stosunku do prawa narodowego.
Kraje nale¿±ce do NAFTA znios³y stawki celne w handlu wzajemnym, zachowuj±c jednak autonomiczne stawki celne w handlu z krajami trzecimi.

Data: 2010-06-07 09:22:28
Autor: CeSaR
NAFTA = mniejsze z³o
NAFTA (wg wikipedii):

No i? Co¶ siê nie zgadza?

Data: 2010-06-07 09:25:04
Autor: kochamspam
NAFTA = mniejsze z³o
> NAFTA (wg wikipedii):

No i? Co¶ siê nie zgadza?

Poda³em tylko info o NAFTA.
Co ma siê nie zgadzaæ???

Je¶li JKM jest zwolennikiem przyst±pinia do NAFTA, to bardzo dobrze.
No bo co mo¿e byæ z³ego w zniesieniu barier celnych, je¶li tylko jest ono ze wzajemno¶ci±. Czysta korzy¶æ.

Data: 2010-06-07 09:50:32
Autor: CeSaR
NAFTA = mniejsze z³o
Poda³em tylko info o NAFTA.
Co ma siê nie zgadzaæ???

Nie no, OK. Ja wiem co to NAFTA, my¶la³em ¿e mo¿e co¶ nie tak wiêc wiesz jak jest....

Je¶li JKM jest zwolennikiem przyst±pinia do NAFTA, to bardzo dobrze.
No bo co mo¿e byæ z³ego w zniesieniu barier celnych, je¶li tylko jest ono ze
wzajemno¶ci±. Czysta korzy¶æ.

Nie wiem czy jeszcze jest. Wiem ¿e by³. Zwi±zek taki jak NAFTA jest zdecydowanie zdrowszy od zwi±zku typu UE. Dla nas jest o tyle mniej wygodny ¿e jest za wielk± wod± a UE jakby plêgnie siê lokalnie...

Data: 2010-06-07 08:34:48
Autor: jadrys
JKM = mniejsze z³o
W dniu 2010-06-06 22:06, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

No ostatnio faktycznie trochê zmieni³ zdanie co do tego, a nie wyklucza nawet sojuszu z Rosj±. Ale kiedy¶ nie by³o chyba w Polsce bardziej pro- jankeskiego polityka.

Zgadzam siê ¿e nawet sojusz z Rosj± to lepsze rozwi±zanie dla Polski ni¿ cz³onkostwo w Unii,  ale z kolei stanowcze moje NIE dla oddania siê we w³adanie imperialistów z nad Potomacu.

Niena¿arte kapitalistyczne ryje s± na ca³ym ¶wiecie, ale to jednak w USA jest ich najwiêcej.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-07 08:47:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
[...]
Zgadzam siê ¿e nawet sojusz z Rosj± to lepsze rozwi±zanie dla Polski ni¿ cz³onkostwo w Unii,  [...]
Pamiêtam czasy kiedy granica wschodnia nie by³a tak zablokowana jak teraz. Zetkn±³em siê w W-wie z hadlem ze wschodem (Stadion X-lecie). Podobno urzymywa³ on przy ¿yciu kilkadziesi±t tysiêcy ma³ych firm!
Grunt to wolny handel - ze wszystkimi: UE, USA, Rosj±, Ukrain±,...
Na diab³a mi walka z homofobi±, ksenofobi± itp.

Data: 2010-06-07 17:28:52
Autor: jadrys
JKM = mniejsze z³o
W dniu 2010-06-07 08:47, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

[...]

Doda³bym jeszcze do tego sojuszu z gospodarczego z Rosj± sojusz wojskowy. Na kiego grzyba nam to cz³onkowstwo i  sojusz z USA i NATO? Tylko firmujemy swoim podpisem miêdzynarodowy terroryzm i ludobójstwo w ró¿nych krajach, a na dodatek jeste¶my ch³opcami na posy³ki.. Rosjanie na pewno nie bêda od nas wymagali uczestnictwa w swoich wojenkach.

Raczysz ¿artowaæ o tym wolnym handlu.. Szczególnie z USA..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-07 21:56:40
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
> [...]

Raczysz ¿artowaæ o tym wolnym handlu.. Szczególnie z USA..

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Powiedz lepiej: - kto wywo³a³ wojnê w Korei?
- kto wywo³a³ wojnê w Vietnamie? --

JKM = mniejsze z³o