JKM = mniejsze z³o

Data: 2010-06-04 22:18:58
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru).

Wiêksze? :> JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje... Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba, a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik. :>

Data: 2010-06-04 23:38:18
Autor: CeSaR
JKM = mniejsze z³o
Wiêksze? :> JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje... Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba, a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik. :>

W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.

Data: 2010-06-04 23:39:00
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
CeSaR pisze:
[...]

Twój g³os... Demokracja. :>

Data: 2010-06-04 23:43:29
Autor: CeSaR
JKM = mniejsze z³o
W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.

Twój g³os... Demokracja. :>

I choæby w³a¶nie z tego powodu nie bêde go marnowa³ na tych, których mi siê bez opierdalania na si³ê wciska.

Data: 2010-06-04 23:47:51
Autor: Lorn
JKM = mniejsze z³o
CeSaR pisze:
W I turze ani Komorek ani Kaczor nie dostan± mojego g³osu.
Twój g³os... Demokracja. :>

I choæby w³a¶nie z tego powodu nie bêde go marnowa³ na tych, których mi siê bez opierdalania na si³ê wciska.

Twój g³os... Demokracja. :> Co tu komentowaæ? :>

Data: 2010-06-04 23:44:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
JKM = mniejsze z³o
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
> Chyba ¿e wolisz z³o wiêksze (masz kilku do wyboru). Wiêksze? JKM niech siê z misiami w zoo fotografuje...
To chyba mniejsze z³o ni¿ ...
Tak skrajnych pogl±dów Polsce nie potrzeba,
Jakich skrajnych? Ma po prostu normalne!
A pogl±dy normalne to mniejsze z³o.
a id±c z duchem czasu powinien ten wiatraczek pod brod± zamieniæ na stylowy krawacik.
Czy lepszy bêdzie krawat "patriotyczny" czy ryngraf w klapie?
Tak czy owak muszka to mniejsze z³o.

-- Immortal silence gathers illusions inside...

--

JKM = mniejsze z³o