JKM ofiarą włanej partii

Data: 2018-05-14 15:46:06
Autor: boukun
JKM ofiarą włanej partii
Jak informuje dziennik "Fakt", Janusz Korwin-Mikke łamie statut swojej partii. Nie tylko bowiem nie może być jej prezesem, ale też - ponieważ ma na koncie prawomocny wyrok sądu - nie może być nawet jej członkiem! A sama partia... nie ma prawa używać nazwy Wolność.

O co chodzi? O wyrok sądu, który skazał Korwin-Mikkego za spoliczkowanie Michała Boniego. Uprawomocnił się on 15 grudnia 2017 r. Tymczasem ze statutu partii wynika, że jej członkiem nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego. Tak stanowi paragraf 7 pkt 8 statutu partii.

Władze partii chciały zmienić obowiązujący zapis jesienią 2016 roku. Korwin-Mikke złożył do sądu wniosek uchwalony przez trzy osoby. Sąd jednak oddalił wniosek. Powód? Zgodnie z ustawą o partiach politycznych, zmian w statucie może dokonać jedynie zgromadzenie ogólne członków lub delegatów.

To nie wszystko. Jak ustalił "Fakt", partia Korwin-Mikkego nie ma prawa używać nazwy Wolność. W lutym 2018 r. Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił wniosek partii KORWiN o zmianę jej nazwy na Partia Wolność. Sprawa trwa. - Nie mamy zakazu używania tej nazwy - zapewnił "Fakt" Janusz Korwin-Mikke.

https://wiadomosci.wp.pl/janusz-korwin-mikke-ma-klopoty-moze-wyleciec-z-wlasnej-partii-6251703370274433a

szalony kojot
2h temu

niechaj lepiej Korwin-Mikke zabierze sie za jakas uczciwa prace -- jak dlugo o nim sie mowi tak dlugo nie slyszalem aby uczciwie pracpwal .

Ćwierć korwina
2h temu

Pozostało ci ogrywanie emerytów w Ciechocinku w brydża lub szachy......

osa
1h temu

Tworki czekają,pasy i leki naszykowane.

on
3 min. temu

Cwaniak i lawirant. Zbajerował ludzi a sam nie przestrzega zasad, które ustalił. Dość!

kolo
6 min. temu

nierób i obibok nie lubie tego gnojka

ola
11 min. temu

Lawirował całe dorosłe życie.Może nareszcie zajmie się swoim prywatnym zyciem, dziećmi, z rozmaitych związków, dla których nigdy nie miał czasu.A często także pieniędzy?

Janusz1980
16 min. temu

Szkoda słów na tego....... nie będę używał stosownych określeń dla tej kreatury, ale zimny kubeł wody lub pomyj, mu się przyda, już warszawiacy o to sieępostarają

Data: 2018-05-14 08:56:03
Autor: Twój przyjaciel Dąs
JKM ofiarą włanej partii
użytkownik boukun napisał:
[...]

Ale statut obowiązuje w PL i tylko członków, a wyrok był pewnikiem unijny.

Data: 2018-05-14 19:13:00
Autor: boukun
JKM ofiarą włanej partii
Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://youtu.be/XYXtPeScoAg

boukun

Data: 2018-05-14 20:39:07
Autor: japanizer
JKM ofiarą włanej partii
On Tuesday, May 15, 2018 at 12:56:04 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale statut obowiązuje w PL i tylko członków, a wyrok był pewnikiem unijny.

Znowu ci się marzy Wspólnota Niepodległych Państw?

Data: 2018-05-15 01:47:11
Autor: stevep
JKM ofiarą włanej partii
W dniu 2018-05-14 o 17:56, Twój przyjaciel Dąs pisze:
użytkownik boukun napisał:
[...]

A my już nie w Unii towarzyszu wąs?

--
stevep

Data: 2018-05-15 11:09:33
Autor: Pazerność i Stołki
JKM ofiarą włanej partii
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pdc3uu$fn5$1gioia.aioe.org...
[...]

Adrian go usłaskawi... ;-)))

CL

Data: 2018-05-15 03:21:45
Autor: Zenek Kapelinder
JKM ofiarą włanej partii
mogl twoj idol bolek ulaskawaiac mlodych ganksterow bedzie mogl Adrian ulaskawic dziadka. Ujmy na honorze z tego powodu mial nie bedzie. Znajdz sobie co to jest honor bo nowe dla ciebie slowo sie pojawilo.

Data: 2018-05-15 15:17:22
Autor: Pazerność i Stołki
JKM ofiarą włanej partii
kundelek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
mogl twoj idol bolek ulaskawaiac mlodych ganksterow bedzie mogl Adrian
ulaskawic dziadka. Ujmy na honorze z tego powodu mial nie bedzie. Znajdz
sobie co to jest honor bo nowe dla ciebie slowo sie pojawilo.

Takie jak ty pis-owskie oszołomy z komuszym rodowodem nie znają pojęcia honor.

CL

Data: 2018-05-15 07:49:03
Autor: Zenek Kapelinder
JKM ofiarą włanej partii
Skad mozesz to wiedziec jesli nie wiesz co to honor? Dla ulatwienia dodam ze nie jest to sos do osmiorniczek.

Data: 2018-05-15 10:59:57
Autor: japanizer
JKM ofiarą włanej partii
On Tuesday, May 15, 2018 at 11:49:04 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Skad mozesz to wiedziec jesli nie wiesz co to honor? Dla ulatwienia dodam ze nie jest to sos do osmiorniczek.

Ile kilo ośmiorniczek można kupić za przeciętna pisowską premię?

https://pbs.twimg.com/media/DVm2xfkWkAIFQNx.jpg

Data: 2018-05-15 20:00:09
Autor: Pazerność i Stołki
JKM ofiarą włanej partii

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a59acdd4-42b7-41ba-9c4b-879952973405googlegroups.com...
Skad mozesz to wiedziec jesli nie wiesz co to honor? Dla ulatwienia dodam ze nie jest to sos do osmiorniczek.

https://www.facebook.com/nie.lubie.PiSu/posts/10201872987862258

"JOACHiM BRUDZiŃSKI ZŁODZIEJEM? Poseł który jest prawą ręką J. Kaczyńskiego miał być w młodości złodziejaszkiem. Miał dokonać rozboju i kradzieży przed Zespołem Szkół Rybołówstwa Morskiego w Świnoujściu, za co wyleciał ze szkoły na rok. Miał też w pociągu okradać mieszkańców internatu, wg. Polityki miał także brać udział w zdemolowaniu pociągu. Z tego zarzutu został uniewinniony przez sąd. Oprócz Polityki, jego barwną przeszłość opisywało NIE, oraz autorzy bloga, który ujawnia to co PiS chciałoby ukryć. Warto przy tej okazji dodać, że inny poseł PiSu - Pięta, ma w aktach policyjnych ponad 100 włamań do samochód w latach 80-siatych. Jak to było? "Cała Polska z was się śmieje: Komuniści i ZŁODZIEJE?" Ten ostatni zwrot na wiecu PiS 13 grudnia ubr. wykrzyczał... Joachim Brudziński. "

CL

JKM ofiarą włanej partii