JKM staje w obronie polskich kibiców

Data: 2011-05-10 16:40:28
Autor: u2
JKM staje w obronie polskich kibiców
....  i sprzeciwia się nagonce władz i części mediów na środowisko
kibicowskie. Mamy na tę sprawę identyczne spojrzenie. Widać, że
kończyliśmy pokrewne kierunki na PW :)

http://wpolityce.pl/view/11553/Korwin_Mikke_staje_w_obronie_polskich_kibicow_i_sprzeciwia_sie_nagonce_wladz_i_czesci_mediow_na_srodowisko_kibicowskie.html

"Janusz Korwin-Mikke w swoim oświadczeniu podkreśla, że Kongres Nowej
Prawicy stanowczo sprzeciwia się traktowaniu kibiców piłkarskich jako
potencjalnych przestępców i obywateli drugiej kategorii.

    Stanowczo potępiamy zamykanie stadionów, stosowane jako formę kary
nakładanej na kluby piłkarskie za wybryki garstki chuliganów. Jest to
wymierzone w praktyce w ogół miłośników piłki nożnej, kluby sportowe i
samych sportowców. Takie działanie jest równoznaczne ze stosowaniem
zasady odpowiedzialności zbiorowej, jaskrawo sprzecznej z regułami
państwa prawa i stanowi naruszenie konstytucyjnych praw obywateli.
Nasze zdumienie budzą informacje o kolosalnych kosztach policyjnych
interwencji na stadionach, w naszej ocenie zupełnie nieadekwatnych do
skali zagrożeń.  - czytamy w oświadczeniu Janusza Korwin-Mikkego.

Jednocześnie Korwin-Mikke podkreśla, że potępia wszelkie chuligańskie
wybryki i za niedopuszczalne uznaje zachowanie stadionowych wandali,
jednak jego zdaniem w związku z kilkoma aktami agresji, nie można
traktować wszystkich kibiców jako potencjalnych przestępców.

    Odnosimy nieodparte wrażenie, że celowo wyolbrzymiane incydenty
stadionowe stały wygodnym tematem zastępczym, mającym przykryć
nieudolność władz państwowych w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów
kraju. - czytamy w oświadczeniu.

Dziś o godzinie 6 rano kryminalni z komendy wojewódzkiej przy wsparciu
innych funkcjonariuszy policji weszli do mieszkań kibiców Lecha Poznań i
Legii Warszawa. Oficjalnie policja prowadzi akcję wymierzoną przeciwko
chuliganom, którzy zdemolowali bydgoski stadion, jednak portal
Niezależna.pl ustalił, że jest to prowokacja mająca na celu
skompromitowanie środowiska polskich kibiców."

Źródło: Kongres Nowej Prawicy/Niezależna.pl

Data: 2011-05-10 08:45:16
Autor: gabinka27
JKM staje w obronie polskich kibiców
On 10 Maj, 16:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
...  i sprzeciwia si nagonce w adz i cz ci medi w na rodowisko
kibicowskie. Mamy na t spraw identyczne spojrzenie. Wida , e
ko czyli my pokrewne kierunki na PW :)

http://wpolityce.pl/view/11553/Korwin_Mikke_staje_w_obronie_polskich_...

"Janusz Korwin-Mikke w swoim o wiadczeniu podkre la, e Kongres Nowej
Prawicy stanowczo sprzeciwia si traktowaniu kibic w pi karskich jako
potencjalnych przest pc w i obywateli drugiej kategorii.

    Stanowczo pot piamy zamykanie stadion w, stosowane jako form kary
nak adanej na kluby pi karskie za wybryki garstki chuligan w. Jest to
wymierzone w praktyce w og mi o nik w pi ki no nej, kluby sportowe i
samych sportowc w. Takie dzia anie jest r wnoznaczne ze stosowaniem
zasady odpowiedzialno ci zbiorowej, jaskrawo sprzecznej z regu ami
pa stwa prawa i stanowi naruszenie konstytucyjnych praw obywateli.
Nasze zdumienie budz informacje o kolosalnych kosztach policyjnych
interwencji na stadionach, w naszej ocenie zupe nie nieadekwatnych do
skali zagro e .  - czytamy w o wiadczeniu Janusza Korwin-Mikkego.

Jednocze nie Korwin-Mikke podkre la, e pot pia wszelkie chuliga skie
wybryki i za niedopuszczalne uznaje zachowanie stadionowych wandali,
jednak jego zdaniem w zwi zku z kilkoma aktami agresji, nie mo na
traktowa wszystkich kibic w jako potencjalnych przest pc w.

    Odnosimy nieodparte wra enie, e celowo wyolbrzymiane incydenty
stadionowe sta y wygodnym tematem zast pczym, maj cym przykry
nieudolno w adz pa stwowych w rozwi zywaniu rzeczywistych problem w
kraju. - czytamy w o wiadczeniu.

Dzi o godzinie 6 rano kryminalni z komendy wojew dzkiej przy wsparciu
innych funkcjonariuszy policji weszli do mieszka kibic w Lecha Pozna i
Legii Warszawa. Oficjalnie policja prowadzi akcj wymierzon przeciwko
chuliganom, kt rzy zdemolowali bydgoski stadion, jednak portal
Niezale na.pl ustali , e jest to prowokacja maj ca na celu
skompromitowanie rodowiska polskich kibic w."

r d o: Kongres Nowej Prawicy/Niezale na.pl

Data: 2011-05-10 08:47:46
Autor: gabinka27
On 10 Maj, 16:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Dopóki JKM nie wypłaci mi 300 zł ( z odsetkami będzie to pewnie z 8
stów), które mi wisi chyba od 12-13 lat za donos do Różowej Księgi w
Najwyższym Czasie będę miał go za chłystka bez honoru.

Data: 2011-05-10 17:22:58
Autor: Grzegorz Z.
JKM staje w obronie polskich kiboli
u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Data: 2011-05-10 17:26:06
Autor: u2
W dniu 2011-05-10 17:22, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Na rurze to mozesz tylko ty zatanczyc pedale :)

Data: 2011-05-10 17:27:06
Autor: u2
u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Na rurze to mozesz tylko ty zatanczyc pedale :)

Ale nawet to tobie nie pomoze :)

Data: 2011-05-10 17:35:45
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Na rurze to mozesz tylko ty zatanczyc pedale :)

Ciebie to nawet ostatni pedał nie zechce.

Data: 2011-05-10 17:40:34
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Na rurze to mozesz tylko ty zatanczyc pedale :)

Ciebie to nawet ostatni pedał nie zechce.

I dzieki bogu :)

Widać to zwłaszcza po tym jak sobie ubzdurałeś że jestem pedałem i to swoje
wyobrażenie stale i wciąż tu kokietujesz.

Data: 2011-05-10 17:30:32
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:5rbxa9poqnn4$.ob9a54mnffgb$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Glodnemu chleb na mysli.

R.

Data: 2011-05-10 17:36:51
Autor: u2
W dniu 2011-05-10 17:30, raff pisze:
Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.
Glodnemu chleb na mysli.

Warto zauwazyc jak specsluzby merdialne usiluja przykryc nieudolnosc
nie-rzadu PO-PSL w sferze finansowej wojenka z kibolami. Typowa sciema
merdialna odwracajaca uwage od istotnych spraw.

Data: 2011-05-10 17:37:56
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

...  i sprzeciwia się nagonce władz

Jemu nie pomoże nawet jakby zatańczył przy rurze.

Glodnemu chleb na mysli.

Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem co takiego jest w tej rurze.

Knajackie rozrywki karków z prowincji.

Data: 2011-05-10 17:40:43
Autor: raff

u2 napisał:

[...]

Juz ty sie nie tlumacz.

R.

Data: 2011-05-10 17:47:22
Autor: raff

u2 napisał:

[...]

 Z pedalstwa, pedale.

R.

Data: 2011-05-10 08:50:57
Autor: zbig
On 10 Maj, 17:48, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
raff napisał:

>  Z pedalstwa, pedale.

I komu, bandyto?

He, h,e odpowiedzi poszły na konto mojej córki, musiała coś grzebać
przy kompie. Nie zmieniłem płci

Data: 2011-05-10 17:56:05
Autor: heÂŽsk
JKM staje w obronie polskich kiboli
On Tue, 10 May 2011 08:50:57 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> I komu, bandyto?

He, h,e odpowiedzi poszły na konto mojej córki, musiała coś grzebać
przy kompie. Nie zmieniłem płci

 niezly poziom dyskusji ;o)))

 http://deklaracjalodzka.pl/ - 6175 podpisow ;o)))

"leszek szczepaniak pisze:
22 lutego 2011 o 21:51

W pełni popieram deklarację, a osoby Jarosława Kaczyńskiego i jego
tragicznie zmarłego brata Lecha traktuję w sposób wykraczający poza
przywództwo PIS a nabierający znaczenia narodowych przywódzców i
bohaterów."

 fanatyzm, oszolomstwo czy nacjonalizm? a moze faszyzm?

Data: 2011-05-10 17:58:58
Autor: raff
JKM staje w obronie polskich kiboli

> Z pedalstwa, pedale.

I komu, bandyto?

He, h,e odpowiedzi poszły na konto mojej córki, musiała coś grzebać
przy kompie. Nie zmieniłem płci

Nic nie szkodzi.

Grzesiowi przynajmniej nic nie szkodzi.

R.