JKM zajmie 3 miejsce w wyborach

Data: 2010-06-17 08:11:23
Autor:
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Rzeczowy, z pasją, od wielu lat wierny wartościom, które tak naprawdę są
każdemu bliskie. Wystarczy chwilę pomyśleć - dla każdego ważna jest rodzina,
każdy chce wiedzieć na co pracuje i nikt nie chce płacić niewolniczych
podatków. A więc nic prostszego - wystarczy zagłosować na JKM :) A potem
trzymać kciuki, żeby mu sił i zdrowia starczyło, aby się przebić przez
betonowych socjalików reprezentowanych przez pozostałych kandydatów, którym
tylko wydaje się, że nie są komunistami i wciskają ludziom tę ciemnotę.

http://korwin-mikke.pl/wideo/pokaz/stracony_glos_na_kaczynskiego_i_komorowskiego_/791

Data: 2010-06-17 08:40:44
Autor: XXL
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
  <templariusz29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Wystarczy zagłosować na JKM :) A potem trzymać kciuki, żeby mu sił i zdrowia
starczyło, aby się przebić przez betonowych socjalików reprezentowanych przez
pozostałych kandydatów, którym tylko wydaje się, że nie są komunistami i
wciskają ludziom tę ciemnotę.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jesteś kolejnym forumowiczem, który lubi bujać w obłokach.
Nie martw się z wiekiem to przechodzi :-)
XIX-wieczny kapitalizm, monarchia i dyktatura to mrzonki które od lat
niezmiennie propaguje J.K.Mikke i UPR są NIEMOŻLIWE do wprowadzenia w XXI wieku.
Dlaczego niemożliwe? Bo mają tylko 1-2% społecznego poparcia takich fanatyków
jak Ty, Endriu czy sys29.

p.s. J.K.Mikke nie jest politykiem tylko publicystą i felietonistą.
Realna polityka prowadzona w kraju gdzie żyje 38 mln obywateli jest bez
porównania bardziej skomplikowana niż czarno-biała utopia głoszona przez UPR.
Niestety tak jest i przekonasz się o tym boleśnie w niedzielę wieczorem gdy
dowiesz się, JKM uzyskał ok. 2% głosów.

Data: 2010-06-17 10:43:28
Autor: Robert
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvcn2c$iq1$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -
[...]

Łagodnie powiem tak. Do Grecji z Tobą, albo od razu do Hadesu :)
Argumentów nie będę przedstawiał, bo do Was i tak nie trafiają.

Pozdrawiam,
RM.

Data: 2010-06-17 08:58:30
Autor: XXL
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a): Łagodnie powiem tak. Do Grecji z Tobą, albo od razu do Hadesu :)
Argumentów nie będę przedstawiał, bo do Was i tak nie trafiają.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie przedstawiasz argumentów bo ich nie masz.
Hasła o niskich podatkach i o "wolności" to za mało aby zdobyć szerokie
poparcie społeczne.
Czy sądzisz, że społeczeństwo zaakceptowało by policyjno-wojskową dyktaturę w
XIX wieku ???

p.s. A niby dlaczego do Grecji? Polski dług publiczny to ok. 53% PKB a Grecji
115% więc nie pisz bzdur.

Data: 2010-06-17 09:01:46
Autor: XXL
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Oczywiście miało być w XXI wieku a nie w XIX w.

p.s. Żeby było jasne to jest wiele słusznych i interesujących elementów w
programie UPR ale jako całość to jedna wielka mrzonka, niestety.

Data: 2010-06-17 11:10:19
Autor: do XXL
 XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Oczywiście miało być w XXI wieku a nie w XIX w.

p.s. Żeby było jasne to jest wiele słusznych i interesujących elementów w
programie UPR ale jako całość to jedna wielka mrzonka, niestety.

według Ciebie to jest wolność słowa i ta Twoja demokracja agentów
sprzedawczyków drapichrustów?

http://www.youtube.com/watch?v=xOKuEC9zqGs

Data: 2010-06-17 12:16:56
Autor: Robert
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvco3m$m68$1inews.gazeta.pl...
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a):
[...]

Z całym szacunkiem, bo nie chcę tematu niepotrzebnego rozwijać.
Dyktaturę policyjną masz w tej chwili. Jak tego nie widzisz, to załóż okulary,
albo wyjdź z lasu.

Banda urzędasów, czekająca na twoje potknięcia. Sterta niejasnych przepisów.
Poczytaj dzisiejszą prasę, gdzie skarbówka już gębę cieszy by upominać się nawet
o 5 lat wstecz w sprawie podatku od finansowanych przez firmy abonamentów medycznych.

Wcześniej CBA, które ma uzyskać dostęp do informacji intymnych.
W nocy przegłosowana ustawa  o nowych prawach dla pracowników socjalnych.
Takich argumentów mógłbym wymieniać dziesiątki.

Wydaje mi się, że piszesz nie o JKM. Również nie zgadzam się z jego wszystkimi poglądami,
ale piszesz mega bzdurę oskarżając go o policyjno-wojskową dyktaturę.

Póki co, to od 89r. ja widzę coraz to mniej swobody i więcej państwa policyjnego.
Prowadzę firmę i znam problemy przedsiębiorców.

Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem stwierdzić, żeś łebski gość.
Czy Twoje kontry wynikają z jakiegoś przymusu czy jak?
Ktoś czyta Twoje posty i z nich rozlicza?

Wybory zapewne wygra albo Komorowski albo Kaczyński. Przecież 90% ludu głosuje
tak jak chcą media. Dziwne, że wielu zgadza się z poglądami chociażby JKM,
ale boi się na niego zagłosować.

RM.

Data: 2010-06-17 19:07:59
Autor: kc
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a):
Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem stwierdzić, żeś łebski gość.
Czy Twoje kontry wynikają z jakiegoś przymusu czy jak?
Ktoś czyta Twoje posty i z nich rozlicza?

Ależ masz refleks. Tu są zmiennicy. Znamy tu kilku śpiochów. Odezwą się wkrótce, np po wizycie w Polsce u dentysty.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-17 19:34:56
Autor: kc
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a): > Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem > stwierdzić, żeś łebski gość.
> [...]

Ależ masz refleks. Tu są zmiennicy. Znamy tu kilku śpiochów. Odezwą się wkrótce, np po wizycie w Polsce u dentysty.

Dodam jeszce. Dziwi mnie robienie propagandy tutaj, to tylko ok. 100 potencjalnch głosów. Jak czytać wobec tego inne fora internetowe? Najlepiej -
nie czytać.

kc

Data: 2010-06-18 07:14:28
Autor: XXL
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a): Wydaje mi się, że piszesz nie o JKM. Również nie zgadzam się z jego wszystkimi poglądami,ale piszesz mega bzdurę oskarżając go o
policyjno-wojskową dyktaturę. Wybory zapewne wygra albo Komorowski albo Kaczyński. Przecież 90% ludu głosuje tak jak chcą media. Dziwne, że wielu zgadza się z poglądami chociażby
JKM, ale boi się na niego zagłosować.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Podstawą systemu, który proponuje J.K.Mikke czyli monarchii jest dyktatura
policyjno-wojskowa.
W jaki inny sposób taki system mógłby się utrzymać ???
Chyba znasz historię na tyle, że wiesz iż podstawą każdej monarchii był terror
i przemoc.

A jaką masz pewność, że rządzący w Polsce monarcha byłby tak dobry dla
obywateli, że wprowadziłby maksymalnie niskie podatki?

p.s. Mam dodatkowe pytanie do Ciebie, sys29, Endriu i innych zagorzałych
zwolenników JKM: ile razy byliście na spotkaniach z Korwinem "na żywo" ???

Ja byłem 4 albo 5 razy w latach 90-tych więc dość dokładnie znam jego retorykę
i "bajer". --

Data: 2010-06-19 10:14:38
Autor: Robert
W dniu 2010-06-18 09:14,  XXL pisze:

[...]

Byłem niedawno w Gdańsku. Rozwiń swoją myśl.

RM.

Data: 2010-06-20 21:13:46
Autor: x
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach

Ja byłem 4 albo 5 razy w latach 90-tych więc dość dokładnie znam jego retorykę
i "bajer".
Ten bajer to zdrowy rozsadek i oparcie na naturalnych prawach, za duzo dla XXL w sam raz dla 3% glosujacych.

Data: 2010-06-20 21:20:22
Autor: Maciej Bojko
On Sun, 20 Jun 2010 21:13:46 +0200, x <lis40@poczta.fm> wrote:

[...]

A czy ten "zdrowy rozsądek" był gdzieś w praktyce przetestowany?
Choćby na szczurach?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-20 19:34:51
Autor: kc
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
A czy ten "zdrowy rozsądek" był gdzieś w praktyce przetestowany?
Choćby na szczurach?

Masz rację, nie był, a powinien zostać przetestowany. I będzie, ale wtedy gdy już wszyscy Polacy poczują się jak szczury.

Ale na razie, przed drugą turą, cytując nocnych zmienników, policzmy głosy.
Lub cytując Annę Walentynowicz - musimy policzyć się na nowo.

kc

Data: 2010-06-20 21:48:13
Autor: sorden
Maciej Bojko wrote:

[...]

USA. Na ludziach. W skrocie od dzikich prerii do swiatowej potegi w de facto 200-300 lat, komus jeszcze to sie udalo ?

--
in

Data: 2010-06-20 21:46:25
Autor: sorden
 XXL wrote:

[...]

I co gorsza, JKm nie zmienia co pol roku pogladow, prawda ?

--
in

Data: 2010-06-17 08:48:29
Autor: sys29
[...]

Mimo, że bardzo go nie lubię ( jego niektóre wypowiedzi wywoływały u mnie
obrzydzenie ), to chyba jednak na niego zagłosuję. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-17 12:49:57
Autor: x
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

Data: 2010-06-17 12:57:56
Autor: Hubert
W dniu 2010-06-17 12:49, x pisze:
zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat
glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

Jak weźmiesz statystycznego lekarza, to większość jego znajomych to też lekarze, a jednak stanowią oni tylko mały procent społeczeństwa.

Data: 2010-06-17 13:01:42
Autor: Jajek

"x" <lis40@poczta.fm> wrote in message news:4c19fdd6$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

Z tego co widzę Korwin jest na pierwszym miejscu, masz na myśli stronę stooq.pl ?

http://stooq.pl/sonda/

--
Radek

Data: 2010-06-17 21:26:48
Autor: Jan Werbiński
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Korwin ma sporą popularność wśród ludzi inteligentnych. To tłumaczy dlaczego na necie od zawsze był mocny w sondażach, ale w wiejskim spożywczaku lub skupie żywca wieprzowego nie znajdziesz ani jednego jego sympatyka.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-17 23:25:31
Autor: Maciej Bojko
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
On Thu, 17 Jun 2010 21:26:48 +0200, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

Korwin ma sporą popularność wśród ludzi inteligentnych.

....uważają zwolennicy Korwina. Podobnie o sobie myśli Platforma. PiS,
jakkolwiek zabawnie by to brzmiało, uważa się za partię uczciwych.
Wszystko to określa się zbiorczym mianem "narcyzm".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-17 23:32:23
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a4l161a7aobe9kt1jr0nenblul5q50k1a4ax.com...
[...]

Uważają ludzie potrafiący analizować rzeczywistość.

Data: 2010-06-18 02:34:26
Autor: Maciej Bojko
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
On Thu, 17 Jun 2010 23:32:23 +0200, Jan Werbiński
[...]

Akurat ludzie potrafiący analizować rzeczywistość mają świadomość, że Korwin jest niespełnionym artystą kabaretowym, politykiem tego
samego kalibru, co szef komitetu Gamonie i Krasnoludki Waldemar
Fydrych (z tym, że Fydrych wie, że jest błaznem, a Korwinowi wydaje
się, że jest poważny).

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-18 06:22:01
Autor: x
[...]

Taaaak.... za to powaznymi politykami to sa oszusci, kretacze, hipokryci na uslugach korporacji co  najwieksze swinstwa ubieraja w ladne slowka , maja media i super pijarowcow zeby omamiac tlumy oraz tych niby madrzejszych, ktorzy wierza, ze za calym tym bagnem kryje sie np, madrosc, patriotyzm, dbalosc o ludzi itp itd

Data: 2010-06-18 08:57:51
Autor: totus
skippy wrote:

[...]

Aż para uszami poszła. No popatrz pan, popatrz

Data: 2010-06-18 15:38:59
Autor: radekp@konto.pl
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Fri, 18 Jun 2010 06:22:01 +0200, w
<4c1af469$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>, x <lis40@poczta.fm> napisał(-a):

> [...]

Taaaak.... za to powaznymi politykami to sa oszusci, kretacze, hipokryci na uslugach korporacji co  najwieksze swinstwa ubieraja w ladne slowka , maja media i super pijarowcow zeby omamiac tlumy oraz tych niby madrzejszych, ktorzy wierza, ze za calym tym bagnem kryje sie np, madrosc, patriotyzm, dbalosc o ludzi itp itd

Korwin specjalnie inny nie jest. Z tym, że on jest zakochany w swojej chorej
ideologii, a nie w pieniążkach.

Data: 2010-06-20 13:57:23
Autor: Endriu
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Korwin specjalnie inny nie jest. Z tym, że on jest zakochany w swojej chorej
ideologii, a nie w pieniążkach.

Lepszego komplementu nie mogłeś JKM-owi wystawić....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 22:45:25
Autor: sorden
radekp@konto.pl wrote:

Korwin specjalnie inny nie jest. Z tym, że on jest zakochany w swojej
chorej ideologii, a nie w pieniążkach.

Z ust socjalisty to brzmi jak komplement ;)

--
in

Data: 2010-06-17 13:56:31
Autor: skippy

Użytkownik <templariusz29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvclbb$cke$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co do podatków to prezydent nie ma na nie żadnego wpływu.
W sensie zmiany.

Reszta to farmazony.
Czyje wartości rodzinne są mu bliskie: moje, czy swoje?

Pozdrawiam

PS
Dopóki nie zabredził, że przymus mundurków szkolnych to wolność, bo wolna droga w zmianie szkoły, to miałem o nim w miare normalną opinię.

Data: 2010-06-17 13:38:55
Autor: Ritchie
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Zgadzam sie, ze Korwin to bardziej publicysta niz polityk, ale zaglosuje na niego w pierwszej turze w ramach protestu wobec pozostalych takich samych kandydatow. W tej kampanii zaden z kandydatow nie przedstawil zadnego programu - kazdy tylko mowi, ze trzeba dac i wyrownac. W gore. Dlatego zachecam w pierwszej turze do glosowania na Korwina. A w drugiej tradycyjnie na mniejsze zlo ;) --

Data: 2010-06-17 21:30:04
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Ritchie " <tdepa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvd8hf$lt1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko że ja mam spore wątpliwości które zło jest mniejsze. :)
Po wzroście, to będzie Kaczor.

Data: 2010-06-17 18:05:25
Autor: Ianus
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Użytkownik <templariusz29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvclbb$cke$1@inews.gazeta.pl...
Rzeczowy...

Tak, zajmie trzecie ale w drugiej turze.

JS

Data: 2010-06-17 19:44:53
Autor: radekp@konto.pl
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Thu, 17 Jun 2010 08:11:23 +0000 (UTC), w <hvclbb$cke$1@inews.gazeta.pl>, " "
[...]

Niech JKM wykaże się najpierw na stanowisku sołtysa, wójta czy burmistrza.
A nawet prezydenta (miasta).

Ciekawe czemu nie chce...

Data: 2010-06-17 20:58:44
Autor: skippy
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach

Użytkownik <

Ciekawe czemu nie chce...

Bo byłby strajk stenotypistek.

Data: 2010-06-17 21:31:20
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:knnk16dafea37vgg992hjgaa02hill3vgp4ax.com...
[...]

============

Wałęsa, Jaruzelski, Kaczyński i Kwaśniewski w którym roku byli sołtysami?

Data: 2010-06-18 10:00:01
Autor: LEPEK
Jan Werbiński pisze:

> Wałęsa, Jaruzelski, Kaczyński i Kwaśniewski w którym roku byli sołtysami?

Jaruzelski - dowódca armii, przewodniczący rady państwa, prezes rady ministrów, I sekretarz kc PZPR, itp.
Kwaśniewski - minister ds. młodzieży, jakiś komitet sportu
Kaczyński - prezes rady ministrów

Sołtysem, to może żaden nie był, ale wychodzi na to, że największe doświadczenie w zarządzaniu organizacjami ma Jaruzelski ;)

--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-18 15:39:53
Autor: radekp@konto.pl
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Thu, 17 Jun 2010 21:31:20 +0200, w
<4c1a7816$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> napisał(-a):

Wałęsa, Jaruzelski, Kaczyński i Kwaśniewski w którym roku byli sołtysami?

A oni to jakiś wyznacznik wzorowej prezydentury?

Data: 2010-06-18 16:17:30
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:potm169d2i3llp838mq3u02s7edosje6h84ax.com...
[...]

=======

Nie, żaden nie był i nie będzie wzorowy.
Chyba, że ja.
Ale co z tego, że nie był?

Data: 2010-06-18 17:12:55
Autor: radekp@konto.pl
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
Fri, 18 Jun 2010 16:17:30 +0200, w
<4c1b8010$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> napisał(-a):

Nie, żaden nie był i nie będzie wzorowy.
Chyba, że ja.
Ale co z tego, że nie był?

To JKM twierdzi, że jest wręcz ozdrawiaczam gospodatki.
To ja się pytam, gdzie i kogo już ozdrowił.

Data: 2010-06-18 20:47:11
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:k63n16tq88vnbqb3d79phm01hir7t5kmnj4ax.com...
[...]

=====================

On, ani żaden z jego konkurentów nikogo nie ozdrowił. Są równi.
Jego przewaga polega na tym, że ma czasem świetne pomysły, a inni tylko słodko opowiadają banały.

Data: 2010-06-17 23:30:38
Autor: Maciej Bojko
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
On Thu, 17 Jun 2010 08:11:23 +0000 (UTC), " "
<templariusz29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Rzeczowy, z pasją, od wielu lat wierny wartościom, które tak naprawdę są
każdemu bliskie.

A mimo to nikt na niego nie głosuje. Prawda, jakie dziwne? Pewnie
jakiś spisek stoi za tym, że taki fajny kandydat nie wygrywa.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-17 23:34:55
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:en4l16to2g592uvof154qa10r6id4v6mi14ax.com...
[...]

Tłum jest głupi.
Tłum demokratycznie wybrał np NSDAP i Hitlera.

Wystarczy naobiecywać, a hołota wierzy.

Data: 2010-06-18 01:41:05
Autor: Maciej Bojko
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
On Thu, 17 Jun 2010 23:34:55 +0200, Jan Werbiński
[...]

Kłamstwo powtórzone tysiąc razy nie staje się prawdą, nawet jeśli
powtarzać je za Korwinem. Hitler nigdy nie zdobył władzy w
demokratycznych wyborach. Najbardziej zbliżył się w 1933, gdy po
pożarze Reichstagu przekonał prezydenta Hindenburga do utrącenia
partii komunistycznej, będącej wówczas głównym konkurentem politycznym
nazistów. A żeby mimo wszystko ustrzec się wypadków i niewłaściwego
rezultatu, liczenia głosów pilnowali chłopcy z SS i SA. I nawet w tych, z założenia nieuczciwych, wyborach NSDAP nie zdobyła ani
większości głosów, ani większości mandatów w Reichstagu.

W czasach, gdy wybory w Republice Weimarskiej były jako tako wolne,
NSDAP była w parlamencie partią opozycyjną. Największą, ale
opozycyjną.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-18 06:14:05
Autor:
> [...]

W czasach, gdy wybory w Republice Weimarskiej były jako tako wolne,
NSDAP była w parlamencie partią opozycyjną. Największą, ale

widze, że logiczne myślenie jest Twją mocną stroną

Data: 2010-06-18 06:41:08
Autor:
JKM zajmie 3 miejsce w wyborach

Tak jak PIS teraz?

Z jedna różnicą, za Hitlera podatki szły na armaty, za PIS na nierobów i patologie

--

JKM zajmie 3 miejsce w wyborach