JOW-y to piękna teoria, która może okazać się u topią

Data: 2019-08-20 00:13:37
Autor: Jacek Bialy
JOW-y to piękna teoria, która może okazać się u topią
W praktyce JOW-y mog± być doskonałym instrumentem władzy dla oligarchów, służb specjalnych oraz wszelkich nieoficjalnych grup nacisku. Dla ¶wieżo upieczonej demokracji JOW-y mog± stanowić zagrożenie - tym bardziej w społeczeństwie, któremu w imię 'demokracji ludowej' przez dziesi±tki lat odgórnie organizowano życie na sposób totalny.
Takie społeczeństwo powinno uczyć się samoorganizacji w oddolnych strukturach wokół konkretnych idei, wokół społecznych lub politycznych programów. Skupianie się wokół celebrytow lub innych popularnych ludzi  prowadzi do nik±d nawet wtedy, gdy s± oni wewnętrznie uczciwi. Po prostu pojedynczego człowieka łatwiej zwie¶ć i oszukać.

JB

Data: 2019-08-20 09:20:05
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 09:13, Jacek Bialy pisze:
W praktyce JOW-y mog± być doskonałym instrumentem władzy dla oligarchów, służb specjalnych oraz wszelkich nieoficjalnych grup nacisku.

Twoja akcja propagandowa ¶wiadczy, że po prostu boicie się utraty koryt.

--
Runt

Data: 2019-08-20 03:47:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Twój sposób kojarzenia faktów i zdarzeń ¶wiadczy o twoim poziomie inteligencji.

JB

Data: 2019-08-20 14:44:59
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 12:47, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie wypowiem się na temat twojej inteligencji bo jestes wyjatkowo rzadkim okazem debila. Porównanie do barana byłoby dla niego krzywdz±ce.

--
Runt

Data: 2019-08-20 10:19:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja na temat twojej również się nie wypowiedziałem. To co napisałem powyżej to raczej definicja niż personalna ocena.. Skoro mimo tego poczułe¶ się urażony, no to współczuję..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-20 10:29:01
Autor: japanizer
On Tuesday, August 20, 2019 at 7:19:44 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Ja na temat twojej również się nie wypowiedziałem. To co napisałem powyżej to raczej definicja niż personalna ocena.

Jak nie, jak tak:

cyt.   Twój sposób kojarzenia faktów i zdarzeń ¶wiadczy o twoim poziomie   inteligencji. Widzisz, kłamanie masz we krwi, synu ubeka.

Data: 2019-08-20 12:10:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -

To nie jest moja ocena personalna, lecz pewna oczywisto¶ć - niezależnie od domy¶lnych podtekstów jest to forma zdefiniowania inteligencji jako sposobu kojarzenia faktów i zdarzeń.

   -- - Widzisz, kłamanie masz we krwi (...)

Bardziej prowokację niż kłamanie.. Celowo napisałem tautologię, czyli zdanie zawsze prawdziwe. Debil doszukał się w tym własnej prawdy, więc poczuł się urażony i odpowiedział bluzgami - dlatego napisałem że debil.

JB

Data: 2019-08-21 06:58:50
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 21:10, debil Jacek Bialy pisze:

Bardziej prowokację niż kłamanie..

Nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

Debil

Debili to ty szukaj w swojej rodzinie nędzny robaku!

doszukał się w tym własnej prawdy,

Z tym do Moskwy komusza gnido!

więc poczuł się urażony

S±dziłe¶ że nastawię drugi policzek ty obłudny sukinsynu!?

i odpowiedział bluzgami

Tylko "bluzgi" docieraja do takiej gnidy jak ty.

- dlatego napisałem że debil.

POtwierdzam, jeste¶ debilem. Genetycznym.

--
Runt

Data: 2019-08-20 21:09:00
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 19:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

Cienias jeste¶. Żałosny cienias.

To co napisałem powyżej to raczej definicja niż personalna ocena.

To, że porównałem cie do barana - też ;-)))

Skoro mimo tego poczułe¶ się urażony,

Dziadek, byle łachudra mnie nie obrazi. W realu miałby¶ skut± mordę.

no to współczuję..

A ja ci nie.