JP II i wyścig hien

Data: 2012-03-10 09:03:42
Autor: jr
JP II i wyścig hien
Jeśli przyjrzeć się naukom społecznym polskiego papieża, terapia
szokowa i wyścig szczurów są czymś, przed czym ten człowiek mógł tylko
ostrzegać. Czy ktoś jednak zna polskiego księdza, którzy przeciw
takiej formule wolności głośno protestował? Tak czy inaczej warto
zapytać: Co Polakom pozostało po ich Papieżu? Można się zgodzić co do
jednego: Po JP II pozostały miejsca papieskiego kultu szybko
przeobrażające się w ośrodki papieskiego biznesu.
Polski wyścig szczurów zapoczątkował nie kto inny, jak zubeczeni
kościelni hierarchowie jeszcze w latach 80. Niemal każdy zakątek
Polski dotknięty stopą Papieża musiał wyrastać na wielkie centrum
kultu maryjnego dorównujące Jasnej Górze! Nawet górskie kapliczki i
ciche augustowskie knieje zaczęły zamieniać się w dochodowe targowiska
próżności służące bardziej mamonie niż modlitwie.
Po JP II pozostały też relikwie. Są one dzisiaj pożądanym napędem
każdego kościelnego pojazdu, który poważnie pretenduje do wyścigu
hien.

jb

Data: 2012-03-10 18:50:42
Autor: abc
JP II i wyścig hien
 Co Polakom pozostało po ich Papieżu?

Najczęściej chyba wspomnienie o wadowickich kremówkach... :-)

Data: 2012-03-10 12:10:56
Autor: jr
JP II i wyścig hien
On 10 Mar, 18:50, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>  Co Polakom pozostało po ich Papieżu?

Najczęściej chyba wspomnienie o wadowickich kremówkach... :-)

Wypchajcie nimi własną próżność, a od polityki won!
jb

Data: 2012-03-10 21:19:59
Autor: abc
JP II i wyścig hien
Wypchajcie nimi własną próżność, a od polityki won!

Zapomnij.

Data: 2012-03-10 12:50:35
Autor: jr
JP II i wyścig hien
On 10 Mar, 21:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Wypchajcie nimi własną próżność, a od polityki won!

Zapomnij.

Tak się zastanawiam, czy ty jesteś rozmodlony cielak, czy po prostu
prowok. Pierwsza Solidarność była ruchem bezwyznaniowym. Miała tak
wielkie poparcie, że trzeba było na nią wysłać czołgi. W stanie
wojennym kler zawłaszczył opozycję i zrobił z niej pośmiewisko.
Cieszysz się z tego, czy nie?

jb

Data: 2012-03-10 22:06:39
Autor: abc
JP II i wyścig hien
Pierwsza Solidarność była ruchem bezwyznaniowym.
Miała takwielkie poparcie, że trzeba było na nią wysłać czołgi.

Pierwsza Solidarność była ruchem katolickim i była popierana przez większość
katolickiego narodu/

W stanie wojennym kler zawłaszczył opozycję i zrobił z niej pośmiewisko.
Cieszysz się z tego, czy nie?

W stanie wojennym opozycję zawłaszczyła komunistyczna bezpieka do  spółki z
wrogimi Kościołowi trockistami, w większości pochodzenia żydowskiego. Nie
mam powodu do radości z tego powodu.

Data: 2012-03-10 15:05:13
Autor: jr
JP II i wyścig hien
On 10 Mar, 22:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Pierwsza Solidarność była ruchem bezwyznaniowym.
> Miała takwielkie poparcie, że trzeba było na nią wysłać czołgi.

Pierwsza Solidarność była ruchem katolickim

W którym miejscu?
Postulat 3 z barmy stoczni: Udostępnić środki masowego przekazu dla
wszystkich wyznań.
Nigdzie zwiazek zawodowy o nazwie 'Solidarność' nie deklarował
wyznaniowego charakteru. Jeśli ludzie modlą się na strajnku, to nie
znaczy, że zakładają związek o religijny.

 i była popierana przez większość
katolickiego narodu

Nie ma czegos takiego, jak 'katolicki naród'. Część polskiego
społeczeństwa jest katolikami, inna część nie jest katolikami. W
stanie wojennym mieszkałem w akademiku z polskim muzułmaninem. Chodził
z nami na msze za Ojczyznę, ale się nie modlił, tylko stał. Ludzie
twojego pokroju uważali go za ubeka (bo sie nie modli).

> W stanie wojennym kler zawłaszczył opozycję i zrobił z niej pośmiewisko.
> Cieszysz się z tego, czy nie?

W stanie wojennym opozycję zawłaszczyła komunistyczna bezpieka

Przy pomocy zubeczonych kapłanów, którym zawierzyły rozmodlone celęta.

 do  spółki z
wrogimi Kościołowi trockistami, w większości pochodzenia żydowskiego. Nie
mam powodu do radości z tego powodu.

A pewnie!
Ogół społeczeństwa wyruchali na kasę i stanowiska, lecz z was zrobili
moralne wraki. W polityce nie potraficie robić nic, prócz awantur
na tematy seksualno-rozrodcze.

katolika od obywatela.

Czy to znaczy, że ja nie jestem obywatelem? Wprowadzisz apartheid dla
niekatolików, czy zamkniesz swoje rozmodlone oczęta udając, że takich
w Polsce nie ma?
jb

Data: 2012-03-10 22:11:10
Autor: pluton
JP II i wyścig hien
Tak się zastanawiam, czy ty jesteś rozmodlony cielak, czy po prostu
prowok.

To jakis goowniany sb-ek, ktory ma za zadanie obsrywac kosciol.

A poniewaz ja tez nie lubie tej zaklamanej, zlodziejskiem mafii,
to wspomagam goownianego sb-ka w tym dziele.

Nullification

Data: 2012-03-10 19:11:19
Autor: pluton
JP II i wyścig hien
>  Co Polakom pozostało po ich Papieżu?

Najczęściej chyba wspomnienie o wadowickich kremówkach... :-)

Zajebisty dorobek.

Nullification

JP II i wyścig hien