JP Morgan 3000 miejsc pracy. Szpila w pisiorstwo tym razem.

Data: 2017-10-07 09:08:05
Autor: Bytomir Kwasigroch
JP Morgan 3000 miejsc pracy. Szpila w pisiorstwo tym razem.
Mój nos tropiący dobrze wywąchuje:)

przewinięte https://youtu.be/7ZB4XF5H7Gc?t=41m35s

Data: 2017-10-07 18:18:23
Autor: denat 'POPIS/EU
JP Morgan 3000 miejsc pracy. Szpila w pisiorstwo tym razem.
no niestety
chujnia jest totalna

sam już tego doświadczam

jak sam nie zrobię, a zostawię to komuś
to na 100% spierdoli kompletnie...

Data: 2017-10-07 19:00:52
Autor: Budzik
JP Morgan 3000 miejsc pracy. Szpila w pisiorstwo tym razem.
Użytkownik Bytomir Kwasigroch bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com ....

Mój nos tropiący dobrze wywąchuje:)

przewinięte https://youtu.be/7ZB4XF5H7Gc?t=41m35s

No i dobrze.
Beda te kary płacic u nas :)
Oby nie było tylko tak jak z kwota wolna albo z frankowiczami...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-10-08 06:22:51
Autor: japanizer
 Wrote in message:
> Mój nos tropiący dobrze wywąchuje:)
> Odnośnie jakiegoś tam Boga. Co za idiota jak można chcieć dowód na
 coś czego nie ma. Co to jest Bóg?

Biblia jest dowodem na istnienie Boga.

Data: 2017-10-08 07:48:11
Autor: japanizer
On Sunday, October 8, 2017 at 10:42:36 PM UTC+9, boukun wrote:
> Chociaż wiesz kto to pierwszy na bazgroł? Chociaż wiesz kto
 pierwszy wymyślił jakieś tam Boga?

Nieistotne. Biblia jest dowodem na istnienie Boga.

Data: 2017-10-08 17:32:47
Autor: boukun
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
> Chociaż wiesz kto to pierwszy na bazgroł? Chociaż wiesz kto
 pierwszy wymyślił jakieś tam Boga?

Nieistotne. Biblia jest dowodem na istnienie Boga.

Gdybyś od kolebki nie słyszał tego słowa Bóg i nie był nim
 straszony to nawet jak byś Zachorował na raka to byś się go nie
 bał i do niego nie modlił bo byś tego słowa po prostu nie
 znał.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-08 08:46:16
Autor: japanizer
On Monday, October 9, 2017 at 12:32:54 AM UTC+9, boukun wrote:

> Gdybyś od kolebki nie słyszał tego słowa Bóg i nie był nim
 straszony to nawet jak byś Zachorował na raka to byś się go nie
 bał i do niego nie modlił bo byś tego słowa po prostu nie
 znał.

A gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem.

Biblia jest dowodem na istnienie Boga. Koniec. Kropka.

Komiks o Spider Manie jest dowodem na istnienie Spider Mana.

Data: 2017-10-08 17:00:34
Autor: Budzik
JP Morgan 3000 miejsc pracy. Szpila w pisiorstwo tym razem.
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

Biblia jest dowodem na istnienie Boga. Koniec. Kropka.

Zaciekawiło mnie to. Mozesz wyjasnic?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2017-10-08 10:03:06
Autor: japanizer
On Monday, October 9, 2017 at 2:00:35 AM UTC+9, Budzik wrote:

> Biblia jest dowodem na istnienie Boga. Koniec. Kropka.

Zaciekawiło mnie to. Mozesz wyjasnic?

To bardzo proste.

Analogicznie, twój post jest dowodem na to, że każdy budzik ma duszę.

Data: 2017-10-08 19:29:05
Autor: Budzik
> [...]

Zaciekawiło mnie to. Mozesz wyjasnic?

To bardzo proste.

Analogicznie, twój post jest dowodem na to, że każdy budzik ma duszę.

A, ironia... Ok.
Juz sie obawiałem ze Ty tak na serio :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2017-10-08 15:42:21
Autor: boukun