JPK_VAT nowe pomysły

Data: 2017-07-25 14:49:49
Autor: papuga
JPK_VAT nowe pomysły

http://www.mf.gov.pl/documents/764034/6050819/zawiadomienie+o+rozpocz%C4%99ciu+konsultacji+podatkowych+JPK+VAT.pdf

Czy jak klient dostał dłuugi termin płatności a jednak przyjdzie
zapłacić gotówką to mam mu powiedzieć:

"Nie może pan mi zapłacić,
 wysłałem już JPK_VAT a tamten miesiąc
 i tam było 'przelew'
 a nie mogę codziennie zajmować się tylko wysyłaniem korekt JPK" ?

ps. Tam jest potwierdzenie sprawdzania "łańcuszka" dokumentów.

Data: 2017-07-25 17:14:31
Autor: Kviat
JPK VAT nowe pomysły
W dniu 2017-07-25 o 14:49, papuga pisze:

[...]

"Przykładowo, w schemie JPK_VAT *_można_by_* wprowadzić informacje o terminie płatności, o sposobie płatności, czy też o dokumentach transportowych."

"Konsultacje są otwarte dla wszystkich podmiotów."
:)

Pozdrawiam
Piotr

JPK_VAT nowe pomysły