JPK dla mikroprzedsiębiorców

Data: 2017-11-01 08:00:45
Autor: Budzik
JPK dla mikroprzedsiębiorców
Użytkownik KOT anren@poczta.onet.pl ...

Po kilku dniach wygenerowałem wszystko poprawnie,
łącznie z podpisem ( na szczęscie miałem wcześniej ).

W jakim sensie z podpisem?
Tego nie bedzie mozna wysłac razem z deklaracja przez e-deklaracje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2017-11-01 09:15:08
Autor: Pete
W dniu 2017-11-01 o 09:00, Budzik pisze:
[...]

Nie,
podpisem kwalifikowanym lub e-PUAP.

--
Pete

Data: 2017-11-01 11:59:47
Autor: Budzik
JPK dla mikroprzedsiębiorców
Użytkownik Pete nobody@nowhere.com ...

[...]

Zapytałbym - KURWA dlaczego!?!? ale w sumei to nie chce mi sie walczyc z wiatrakami. Znowu spierdolili jedyne dobrze zrobione narzedzie czyli e-
deklaracje. Z ciekawości: czy te programy do ksiegowości wysyłają to przez e-puap bezposrednio? Czy moze tak jak w płatniku, trzeba eksportowac, potem sie logowac i wysyłać?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2017-11-01 15:09:58
Autor: jureq
W dniu Wed, 01 Nov 2017 11:59:47 +0000, użytkownik Budzik napisał:

Z ciekawości: czy te programy do ksiegowości wysyłają to przez e-puap
bezposrednio? Czy moze tak jak w płatniku, trzeba eksportowac, potem sie
logowac i wysyłać?

Znam kilkanaście najpopularniejszych programów księgowych. Żaden nie ma wysyłki przez e-PUAP. Mają wysyłkę z podpisem kwalifikowanym lub eksport do pliku.

Data: 2017-11-01 20:00:44
Autor: Budzik
JPK dla mikroprzedsiębiorców
Użytkownik jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl ...

[...]

Bieda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

JPK dla mikroprzedsiębiorców