JPK dla mikroprzedsiębiorców

Data: 2017-10-31 20:59:01
Autor: Pete
JPK dla mikroprzedsiębiorców
W dniu 2017-10-31 o 20:33, KOT pisze:
Ludzie, przestańcie teoretyzować. Pobierzcie program klienta JPK,
potem plik przykładowy, potem wykonajcie wszystko zgodnie
z instrukcją, a potem porozmawiamy rzeczowo.

Nawet w MF przyznali mi pośrednio rację, a tu jak widzę
sami "wujkowie dobra rada".

Po kilku dniach wygenerowałem wszystko poprawnie,
łącznie z podpisem ( na szczęscie miałem wcześniej ).
Nie będe więcej zabierał głosu , niech radzą mądrzejsi
od mnie.

Cieszymy się Twoim szczęściem.
Możesz się teraz zgłosić do MF po medal, może Ci przyznają. ;)

--
Pete

JPK dla mikroprzedsiębiorców