JPK faktury

Data: 2016-09-23 17:43:54
Autor: J.F.
JPK faktury
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości
Od 2017 będę szczęśliwym podatnikiem wysyłającym dane z zakupów i sprzedaży jako JPK. Widzę tu pewien problem, bo obecnie kupuję np. farby w dużych opakowaniach, gdzie na fakturze zakupu mam napisane np. farba X 10 sztuk po 20 litrów. Farby te sprzedaję później na litry i na fakturze sprzedaży mam np. farba X 5 litrów.
Jakoś preferuję jednostki naturalne, czyli w tym przypadku farba na litry lepiej mi pasuje niż na sztuki.
Czy taka zamiana jednostek może spowodować jakieś problemy z US? Może lepiej zostawić jednostki tak, jak na fakturze zakupu, ale problem widzę w przypadku, gdy duże opakowanie rozlewam do małych - sztuki się zgadzać nie będą, ale litry tak.
Czy mam się już obawiać smutnych panów, czy może przesadzam?

Co tam Ziobro wymysli, to cholera wie, ale w pierwszej kolejnosci ich beda IMO interesowac kwoty i zgodnosc faktur i kontrahentow.
W drugiej kolejnosci moga ich zainteresowac rozchody magazynowe, i kto tam uplynnia bez faktury.

Po pierwszej kontroli im przejdzie ... no chyba ze Morawiecki kaze duzo podatkow przyniesc, to sie zaczna czepiac - inny towar, inna jednostka, a co to za produkcja bez zezwolenia, a ile ton mikroprocesorow pan zakupil ...

J.

JPK faktury