JPK - jaki program do faktur?

Data: 2017-05-15 09:50:35
Autor: Pete
JPK - jaki program do faktur?
W dniu 2017-05-15 o 09:40, Jacek pisze:
Jak dotąd wystawiam faktury korzystając z Excela.
Niestety od stycznia 2018 muszę mieć JPK.
Tutaj pytanko do Was:
czy Excel da się jakoś dostosować, aby robił plik JPK?
Jak nie, to jaki program polecacie? Zależy mi, aby był prosty i tani i
dawał możliwość np. wystawienia faktury z datą niekoniecznie taką, jak w
kalendarzu (często wystawiam faktury z całego tygodnia w piątek).
Jacek

Mala Księgowość RP.
59/rok

--
Pete

Data: 2017-05-15 15:20:00
Autor: Jacek
JPK - jaki program do faktur?
W dniu 15.05.2017 o 09:50, Pete pisze:

Mala Księgowość RP.
59/rok
Dzięki!

Data: 2017-05-16 08:13:26
Autor: radekp@konto.pl
JPK - jaki program do faktur?
Mon, 15 May 2017 15:20:00 +0200, w <ofc9u2$7du$2@node2.news.atman.pl>, Jacek
<krystian.mazurek@alektum.com> napisał(-a):

W dniu 15.05.2017 o 09:50, Pete pisze:

> Mala Księgowość RP.
> 59/rok
Dzięki!

Ja odradzam. Program jest niesamowicie toporny (i wg mnie ma nawet błędy).

Data: 2017-05-16 10:12:29
Autor: Pete
JPK - jaki program do faktur?
W dniu 2017-05-16 o 08:13, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jakie błędy?
Skoro odradzasz, to może byś coś również zaproponował.

--
Pete

Data: 2017-05-17 09:27:20
Autor: radekp@konto.pl
JPK - jaki program do faktur?
Tue, 16 May 2017 10:12:29 +0200, w <ofec9d$uuj$1@node1.news.atman.pl>, Pete
<nobody@nowhere.com> napisał(-a):

W dniu 2017-05-16 o 08:13, radekp@konto.pl pisze:

> Ja odradzam. Program jest niesamowicie toporny (i wg mnie ma nawet błędy).

Jakie błędy?

Upierdliwe niedoróbki. A to w okienku paragonu nie można wpisać, że zapłacono.
A to skasowanie faktury powoduje, że nadal w należnościach pozycja zostaje. Jak
wystawisz drugą fakturę z tym samym numerem, to masz zdublowane należności.

Skoro odradzasz, to może byś coś również zaproponował.

Nie polecę nic konkretnego, bo sam nadal męczę się z MK (po części z lenistwa,
bo już ogarnąłem ten program - ale znam na tyle, że nie polecam).

Kiedyś używałem Subiekta, później programów firmy Reset2. Oba robią dobre
wrażenie.

JPK - jaki program do faktur?