JSW zmiana ceny a modyfikacja zlecenia

Data: 2011-06-29 07:21:34
Autor: Pr0NET
JSW zmiana ceny a modyfikacja zlecenia
Zapisałem się przez Bosse, czy jeśli nie zmodyfikuję zlecenia
(obniżenie ceny za akcje o 10 zł) zostanie mi zwrócona różnica?

Niby z definicji limitu tak wynika, ale ponieważ pierwszy raz mi się
zdarza żeby po złożeniu zapisu zmieniła się cena, chcę się upewnić.

Data: 2011-06-29 16:57:02
Autor: Kamikaze
W dniu 2011-06-29 16:21, Pr0NET pisze:
[...]

Tak.

A jak to sobie wyobrażałeś, że co się stanie z tą nadwyżką? Zassie je czarna dziura czy może minister Grad weźmie dla siebie :)

Data: 2011-06-29 17:25:44
Autor: gregor
W dniu 2011-06-29 16:57, Kamikaze pisze:

A jak to sobie wyobrażałeś, że co się stanie z tą nadwyżką? Zassie je
czarna dziura czy może minister Grad weźmie dla siebie :)

i jeszcze pazerny dom maklerski prowizje zwroci :)

gregor

JSW zmiana ceny a modyfikacja zlecenia