JTD kręci i nie odpala.

Data: 2011-07-07 13:35:20
Autor: venioo
JTD kręci i nie odpala.
W dniu 2011-07-07 10:57, MMS pisze:
Wydaje mi się, że przyczyną nieodpalania silnika jest akumulator. Czy
dobrze zakładam ? Nie wiem jakie są dopuszczalne spadki napięć.
Zaznaczam, że odpalam silnik bez dołączonego alternatora.

Zeby wyeliminowac problem z aku podepnij kablami z drugim samochodem na chwile.
A podlaczales alfe pod komputer? alfaholicy.org na pewno cos pomogÄ…, a jak chcesz podjechac to jest swietny warsztat od Alfy w Gorzowie. Na Tkackiej OIDP.

--
venioo

Data: 2011-07-07 15:07:37
Autor: MMS
JTD kręci i nie odpala.
W dniu 2011-07-07 14:35, venioo pisze:
[...]

Czekam właśnie jak podjedzie.
Ale chyba to aku, bo jak podpinałem kompa to wszystko było ok. Natomiast jak chciałem zrobić logi i przekręciłem kluczyk, to zerwało połączenie. Czyli zabrakło zasilania dla ECU. Rozrusznik zabrał wszystko.
Napięcie podczas rozruchu spadło do 9,8V.

JTD kręci i nie odpala.