JUREK !! Oddezinormuj grupę !!

Data: 2012-02-13 23:04:11
Autor: MH
JUREK !! Oddezinormuj grupę !!
Napisz coś o Jaruzelu,Putinie,Tusku..  Jak wyczrpiesz czerpadło, ZAKAPUJ !!
Jak się nie da zakapować, to chociaż poujawniaj dane grupowiczów!!  Przeca to
twój wyuczony zawód!! Dalej, jazda, nie bój się kobito !!

MH

Data: 2012-02-14 09:14:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
JUREK !! Oddezinormuj grupę !!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhc4tb$b91$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyżby Obserwator został wyśledzony i zatopiony?! ;)

BBR

Data: 2012-02-14 11:23:37
Autor: MH
JUREK !! Oddezinormuj grupę !!
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]
>
> MH

Czyżby Obserwator został wyśledzony i zatopiony?! ;)

Być może. Niektórzy na grupie pisali,że łajza siedzi w Kanadzie i Jurek się
zowie. Nie mam ochoty i czasu,żeby się takim ćmokiem zajmować. A że zwracam
się do obersratora (tryb męski) w trybie żeńskim, to wynika z faktu że
pierdoli głupoty jak stara baba. Zaraz łajza po tym poście ponownie ujawni
moje dane osobowe i jeszcze napisze, że jestem ubeckim kapusiem. Głupol, albo
prowokator(ka).

MH

--

JUREK !! Oddezinormuj grupę !!