"Ja Cię nie mogę" - Nie było rzucania "chu..mi i ku...mi"

Data: 2019-01-30 13:51:30
Autor: boukun
"Ja Cię nie mogę" - Nie było rzucania "chu..mi i ku...mi"
Mówi polityk PiS: - Akcja #JaCięNieMogę, która zalała media społecznościowe, okazała się strzałem w dziesiątkę. Z tego, co wiem, dotarła do prezesa, co choćby widać po wpisach rzeczniczki, która jest ustami Jarosława, a sama jedzie z tym hashtagiem na Twitterze. Taki jest "prikaz" z centrali: wyśmiewać publikacje "Gazety Wyborczej" i "moralne wzmożenie" opozycji, a jak najmniej się tłumaczyć. To przekaz autoryzowany przez prezesa.

Żaden tam rekin

"Ja Cię nie mogę" - tymi słowami prezes PiS - "bohater" nagrań ujawnionych przez "Gazetę Wyborczą" - zwrócił się do tłumaczki podczas nagranego potajemnie spotkania na Nowogrodzkiej, gdy ta wyjaśniała mu - jakkolwiek absurdalnie to brzmi - dlaczego ma... "potargane" spodnie.

- Gdyby nie ten fragment, byłoby trudniej. A tak, zrobił się z tego hit, który chyba jest dla wyborców najbardziej zapamiętywalny. Ot, Jarosław w całej okazałości. Człowiek z poczuciem humoru, żaden tam "rekin". Kulturka. Jak z "Ucha Prezesa", a przecież "Ucho..." Jarosławowi robiło dobrze - mówi dalej polityk PiS.

I dodaje: - Nie było rzucania "chu..mi i ku...mi". A to się do PO przylepiło, prezes takich sformułowań po prostu nie używa. A to wrażenie jest najważniejsze. Styl jak znad herbaty, a nie foie gras.

Sam szef MSWiA Joachim Brudziński - oczywiście autoryzowany przez Nowogrodzką - mówił w jednym z wywiadów: - To niezbyt dobra wiadomość dla mediów "analogowych". Ale to internauci wygrali tę debatę. Hashtag #JaCięNieMoge i hashtag #Kapiszon zdominowały tę narrację i wiem jedno: Polacy tej hucpy nie kupią i nie kupują.

Polityk PiS: - Jakiś margines marginesów może jeszcze wierzy w "aferę". Ale na naszych wyborców sprawa będzie miała wpływ dosłownie zerowy.

https://wiadomosci.wp.pl/tasmy-kaczynskiego-pis-prezes-od-lat-nie-byl-tak-oslabiony-ale-to-nas-wladzy-nie-pozbawi-6344046730905729a

Monika 1966
3 min. temu

Normalnie WILK z WALL STREET, tylko ten kotek to jak DAMA z ŁASICZKĄ.

Janda
20 min. temu

To całe PO to już postradało rozum od kwiku.

Nina
21 min. temu

Zrobią wszystko żeby obalić rząd, prowokują wojnę domowa. Panie Kaczyński do pięt Panu nie dorastają te sprzedawczki.

"Ja Cię nie mogę" - Nie było rzucania "chu..mi i ku...mi"