Ja, Daniel Blake / I, Daniel Blake (2016)

Data: 2016-11-01 19:07:15
Autor: Titus Atomicus
Ja, Daniel Blake / I, Daniel Blake (2016)
Witam,
https://en.wikipedia.org/wiki/I,_Daniel_Blake
https://www.youtube.com/watch?v=ahWgxw9E_h4
Bardzo prawdziwa historia.
Swietnie zagrane i sfilmowane. I wychodzi na to, ze w UK w rzadowych agendach zatrudniaja takich samych dupkow jak w Polsce. I ze _system_ jest calkiem podobny. I ze wladza degeneruje. Nawet jesli jest to wladza na najnizszym urzedniczym szczeblu.
I ze bieda jest wszedzie i nie ma Ziemi Obiecanej.
I ze biurokracja to biurokracja. Byla za Kafki, byla za PRLu i jest w calkiem wspolczesnym kapitalizmie.
8+/10
--
TA

Ja, Daniel Blake / I, Daniel Blake (2016)