"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)

Data: 2010-01-21 10:38:57
Autor: zly
"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)
Dnia Thu, 21 Jan 2010 01:15:28 -0800 (PST), looty napisał(a):

Dziś rano usłyszałem to od sympatycznego pana w średnim wieku, gdy
zatrzymałem się przed przejściem dla pieszych. Przekazuję więc wyrazy
uznania reprezentanta pieszej populacji Warszawy dla wszystkich,
którzy ciągle na dwóch kółkach:)

Mi ostatnio pani sprzątaczka się dziwiła jak to tak można, przecież można się rozchorować i w  ogóle. Po czym następnego dnia się rozchorowała :)

--
marcin

Data: 2010-01-21 12:48:29
Autor: Raist
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:fsd8eszrtjt3$.dlgpiki.fixed...
Mi ostatnio pani sprzątaczka się dziwiła jak to tak można, przecież można
się rozchorować i w  ogóle. Po czym następnego dnia się rozchorowała :)

:)))))))) hehehe
przepraszam tą panią, ale wyrwało mi się :))
powrotu do zdrowia życzę :)

Raist

"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)