"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)

Data: 2010-01-21 18:33:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)
looty bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
ocieplacze na kolana, kalesony,
spodnie,

Ocieplacze jeszcze rozumiem, ale kalesony i spodnie? Nie lepiej kupić sobie
porządne spodnie zimowe?
W moich Rogelli Ferrara interes trochę marznie (BTW, może ktoś ma na to
jakiś sposób? Wiem, że interes i okoliczności woli zimno, ale nie aż takie
:-/), ale w nowym nabytku - Rogelli Biella Aitos - ostatnio przy -5 było mi
_za_gorąco_ i żałowałem, że je ubrałem.

Data: 2010-01-21 18:47:46
Autor: Saurus
[...]

Ja w tych Rogelli marzłem i jak dla mnie to one są na włoską zimę. Przy +5-10 jest w nich w sam raz. W sumie niewiele razy je założyłem - może ktoś chce kupić? ;) Na szczęście mnie gacie z pampersem już nie są potrzebne.

Data: 2010-01-21 18:51:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)
Saurus bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

W których, bo pisałem o dwóch. Ferrarę bym rozpatrzył, jeżeli L.

Data: 2010-01-21 19:13:03
Autor: Saurus
"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)

W których, bo pisałem o dwóch. Ferrarę bym rozpatrzył, jeżeli L.

Wbiło mi się to "ferrara" i już nie skojarzyłem że to też Rogelli. Biella Aitos, chyba L.

"Ja Pana podziwiam! W dresie nie zimo?" :)