"Ja Wam pokażę"!

Data: 2010-01-19 15:26:05
Autor: Hubertus Blues
"Ja Wam pokażę"!
Rozwaliło mnie to.
Starbury będzie oświecał Chińczyków.
Oby jego gwiazda nigdy tam nie zgasła a oświecony naród wydał plon obfity!

BEIJING -- Two-time NBA All-Star Stephon Marbury will become the highest profile American to play in the Chinese Basketball Association after he agreed to join the league's Shanxi club.
(za espn)

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-01-19 07:04:14
Autor: Leszczur
"Ja Wam pokażę"!
On 19 Sty, 15:26, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
Rozwaliło mnie to.
Starbury będzie oświecał Chińczyków.
Oby jego gwiazda nigdy tam nie zgasła a oświecony naród wydał plon obfity!

A ja juz wiem dlaczego on tam idzie. W Chinach produkują najlepszą na
świecie wazelinę.
Ponad 300 odmian smakowych! ;-D

[...]

O przepraszam! Bonzi Wells miał dużo wyższy profil!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 07:09:36
Autor: sooobi
"Ja Wam pokażę"!
On 19 Sty, 15:26, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
Rozwaliło mnie to.
Starbury będzie oświecał Chińczyków.

I zarabial pewnie niezla kase na promocji/sprzedazy swoich butow.
Rok pozniej wroci do NBA i Ci sami Chinczycy ktorzy kupili jego buty
oddadza na niego glos i wystapi w ASG*

* Ostatnio po raz pierwszy oddalem swoj glos na ASG. I wiecie na kogo
zagłosowałem na t-maca i ivera. Trzymam kciuki za to zeby obaj
wystąpili w ASG( ktorego nie ogladalem od jakis 5lat). Sama impreza
jest gniotem a to co sie dzieje w tym roku to juz jakas farsa,
rozumiem ze kibice mogli wybrac Magica, ale nie Ivera i T-maca. Moj
glos za nimi, dzieki ktoremu chlopaki moga wystapic w ASG moze
doprowadzi do tego ze zostanie zmieniony system wyborow do tego cyrku.

Data: 2010-01-19 16:29:50
Autor: s
"Ja Wam pokażę"!
I zarabial pewnie niezla kase na promocji/sprzedazy swoich butow.
Rok pozniej wroci do NBA i Ci sami Chinczycy ktorzy kupili jego buty
oddadza na niego glos i wystapi w ASG*

Ooo, jezeli te buty sa warte faktycznie tyle, ile kosztuja, to akurat ci, ktorzy buty kupili, moga nie zaglosowac :-)

Pozdr

Data: 2010-01-19 07:35:57
Autor: Leszczur
"Ja Wam pokażę"!
On 19 Sty, 16:29, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Ooo, jezeli te buty sa warte faktycznie tyle, ile kosztuja, to akurat
ci, ktorzy buty kupili, moga nie zaglosowac :-)

A czy przypadkiem Marbury jakis czas temunie wycofał się z promocji
swoich słynnych butów z plastiku za 25$?
Czy to już po prostu inne buty - już ze skóry? Na przykład pantofle,
kozaki itp.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 19:38:36
Autor: sooobi
"Ja Wam pokażę"!
Leszczur pisze:
[...]

Za 15

Czy to już po prostu inne buty - już ze skóry? Na przykład pantofle,
kozaki itp.

Cale czas te same buty

"Ja Wam pokażę"!