"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam..."

Data: 2010-01-10 19:25:37
Autor: boukun
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam..."
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego" - zieloną planszę z takim tekstem zobaczyli widzowie największych polskich stacji telewizyjnych w porze programów informacyjnych. http://fakty.interia.pl/polska/news/ja-zbigniew-ziobro-przepraszam,1422121

Ponad rok czasu u fircyka Ziobry wygląda 14 dni...

boukun

Data: 2010-01-10 23:30:06
Autor: Adam

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hid6a1$pvs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak w dawnym kawale:
"Ja, Jan Kowalski, przepraszam, iż powiedziałem, że w mieszkaniu pani Zofii Nowak jest budel (ul. Nowy Świat 16 m. 34 dzwonić dwa razy)."
AC

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4759 (20100110) __________

"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam..."