"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"

Data: 2017-07-23 13:36:50
Autor: boukun
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła". Dr hab. z UMCS w Lublinie o demonstracjach opozycji
To się już powoli zaczyna wymykać spod kontroli. Emocje w Polsce sięgają zenitu, zarówno ze strony rządzących, jak i opozycji. Ale te słowa przekraczają pewną barierę. Dr hab. Artur Górak z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie nazywa protestujących "bydłem" i chce do nich strzelać.

Ten tydzień przejdzie do historii współczesnej polskiej polityki jako jeden z najbrutalniejszych, przynajmniej w warstwie językowej - pisał niedawno Grzegorz Wysocki, szef działu WP Opinie. Trafił w punkt, bo w ostatnim okresie emocje w Polsce testują granice wytrzymałości.

Były "zdradzieckie mordy", "kanalie" i "mordercy brata", które padły z ust Jarosława Kaczyńskiego.

Krystyna Pawłowicz mówiła z kolei o obozach i już wskazuje, kto z opozycji trafi do więzienia.

Ale słowa pracownika Uniwersytetu i dr hab. Artura Góraka są już zdecydowanie szokujące. Protestujących nazywa "bydłem" i twierdzi, że należy do nich strzelać. Wysłaliśmy do Uniwersytetu maila z prośbą o komentarz, czekamy na odpowiedź.

Kim jest dr hab. Górak?

Jest archiwistą i adiunktem ze stopniem naukowym dr hab. Na stronie internetowej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej czytamy, że jest pracownikiem Zakładu Archiwistyki Nauk Pomocniczych Historii.

Dr hab. Górak kieruje współpracą z trzech ośrodków naukowych: Instytutem historyczno-archiwalnym Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie, Wydziałem Historycznym Uralskiego Uniwersytetu Federalnego w Jekaterynburgu oraz z Wydziałem Historycznym Charkowskiego Uniwersytetu Narodowego.

Wyjaśnia że jest "jest członkiem komitetów redakcyjnych kilku czasopism zagranicznych" oraz był sekretarzem wielu konferencji naukowych. Wszystkie informacje na jego temat można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej Uniwersytetu.

https://wiadomosci.wp.pl/ja-bym-kazal-strzelac-do-tego-bydla-dr-hab-z-umcs-w-lublinie-o-demonstracjach-opozycji-6147280117667457a

W godzinie W, wszyscy Polacy patrioci wyjdą walczyć przeciwko tym głupim zmanipulowanym i tej bandyckiej totalnej opozycji!

boukun

Data: 2017-07-23 14:56:29
Autor: Bene Natus UBywatel
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła". Dr hab. z UMCS w Lublinie o
demonstracjach opozycji

Przyjdzie czas, doktorek przywdzieje zgrabny pasiaczek.

CL

Data: 2017-07-23 06:45:01
Autor: Zenek Kapelinder
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
Pierdoli ci sie pizdziak. W szpitalach na oddzialach psychiatrycznych sa pizamki w paski.

Data: 2017-07-23 16:37:19
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Pierdoli ci sie pizdziak. W szpitalach na oddzialach psychiatrycznych sa pizamki w paski.

No tak, tyś ekspert z wariatkowa.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 20:22:41
Autor: Bene Natus UBywatel
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
Pierdoli mi sie w tej kotłowni W szpitalach na oddzialach psychiatrycznych sa pizamki w paski czy kratki?.

Data: 2017-07-23 15:14:15
Autor: Trefniś
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
W dniu .07.2017 o 13:36 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

(...)
Były (...) "mordercy brata", które padły z ust Jarosława Kaczyńskiego.
(...)

Trudno nie wierzyć doniesieniom z pierwszej ręki:
https://www.youtube.com/watch?v=9h2_wgaperg

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 16:39:06
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

(...)

Trudno nie wierzyć doniesieniom z pierwszej ręki:

Tak, to dowód :DDDDDDDDDDD
Ale dowodem nie jest gdy Pisuary miliard razy mówią katastrofa :DDDD

Tyś rzeczywiście większy przygłup niż ustawa przewiduje :DDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:14:59
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 16:39 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Ale dowodem nie jest gdy Pisuary miliard razy mówią katastrofa :DDDD

Tyś rzeczywiście większy przygłup niż ustawa przewiduje :DDDDDDDDDDD

To wypowiedź DWÓCH doskonale poinformowanych osób, w obecności milionów  słuchaczy.
Rozmawiamy o czynach, których dotyczy Kodeks Karny, nie o mnie i twoich  zmazach noznych.
Nie zaglądaj do lodówki, bo ci Trefniś w twarz charknie stamtąd.
EOT

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 18:32:36
Autor: Presidente de San Escobar

> [...]

To wypowiedź DWÓCH doskonale poinformowanych osób, w obecności milionów  słuchaczy.

Tak, na pewno doskonale - byli podczepieni pod skrzydłem, zwłaszcza redaktor
:DDDDDDDDDD
No to mamy niezbity dowód - KORONNY :DDDDDD

Rozmawiamy o czynach, których dotyczy Kodeks Karny, nie o mnie i twoich  zmazach noznych.
Nie zaglądaj do lodówki, bo ci Trefniś w twarz charknie stamtąd.

Co ty znowu tu pierdzielisz jak potłuczony :DDDDDDDDDD
Nieźle ciebie jebie w berecik :DDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:41:49
Autor: Trefniś
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
W dniu .07.2017 o 18:32 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Chark...

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 18:46:58
Autor: Presidente de San Escobar
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W dniu .07.2017 o 18:32 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Chark...

Widzisz, tak się zapultałeś że połykasz własną flegmę :DDDDD
Uważaj dziadku komuny na ciśnienie :DDDDDdd

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:54:50
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 18:46 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Ciotuniu, to nie deszcz cię dosięgnął!
To włanie chark Trefnisia!
Kolejny chark.

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 20:24:11
Autor: Bene Natus UBywatel
palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3t89obwmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Dwa dni do zgonu stary fiucie!

CL

Data: 2017-07-23 20:34:53
Autor: Presidente de San Escobar
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła"
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Uważaj dziadku komuny na ciśnienie :DDDDDdd

> [...]

Zadławisz się, żeby ci żyłki nie strzeliły z daremnego wysiłku :DDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 20:23:33
Autor: Bene Natus UBywatel
palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3t8nzc1mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .07.2017 o 18:32 Presidente de San Escobar
<presidente@sanescobar.so> pisze:

Chark...
\

Długo już nie pociągniesz.

CL

Data: 2017-07-23 20:21:44
Autor: Bene Natus UBywatel

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3ty11k3mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Kain zabił Abla. To wiedzą wszyscy! Nawet Wacuś co prysnął za ocean.

CL

Data: 2017-07-23 16:37:00
Autor: Presidente de San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Chyba dostanie podwyżkę za służbę polskim faszystom

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-24 09:19:00
Autor: A. Filip
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła" - Bartoszewski 2.0 nie jest z PO
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
"Ja bym kazał strzelać do tego bydła". Dr hab. z UMCS w Lublinie o
demonstracjach opozycji
[...]
[...]

https://pl.wikiquote.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Bartoszewski
,,... Dlatego też postanowiłem nazwać rzeczy po imieniu i - jak ujął to
jeden z przedwojennych satyryków - ,,przestać uważać bydło za niebydło".
Źródło: blog Władysława Bartoszewskiego 22 października 2007

--
A. Filip

Data: 2017-07-24 00:46:05
Autor: japanizer
On Monday, July 24, 2017 at 4:19:04 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> jeden z przedwojennych satyryków - ,,przestać uważać bydło za niebydło".
> Źródło: blog Władysława Bartoszewskiego 22 października 2007

Fragmentu o strzelaniu nie dałeś rady znaleźć?

Data: 2017-07-24 09:55:43
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
> Źródło: blog Władysława Bartoszewskiego 22 października 2007

Fragmentu o strzelaniu nie dałeś rady znaleźć?

Wersja 2.0 nie powinna być dużo "lepsza" od wersji 1.0?
Postęp musi być! ;-)

Bartoszewski-2.0 "w sądzie" może twierdzić że użył obrazowej przenośni
albo że mówił o strzelaniu amunicją gumową z broni gładkolufowej.
Bo  o zrobieniu w Polsce Egiptu (za którym USA stoi) ze strzelaniem do
manifestantów ostrą amunicją z setkami zabitych chyba nie mówił?
Totalna opozycja czymś podpadła tak jak Bractwo Muzułmańskie?

--
A. Filip