Ja bym nie poznał

Data: 2009-06-12 20:49:28
Autor: Tomasz Radko
Ja bym nie poznał
Data: 2009-06-12 21:02:38
Autor: s
Ja bym nie poznał

http://assets.espn.go.com/i/eticket/20090612/photos/etick_g_pjax02_850.jpg

A ktos wrzucal tu kiedys link do podobnej fotki, Jax i Riley, wash&go, 2w1.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-12 23:34:03
Autor: wiLQ
Ja bym nie poznał
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://assets.espn.go.com/i/eticket/20090612/photos/etick_g_pjax02_850.jpg

Wlosy za bardzo zlewaja sie z tlem. BTW, co to za biala opaska na dloni
Wilta? To jest plaster/bandaz? Na co to? Dziwne miejsce.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-13 20:02:42
Autor: lorak
Ja bym nie poznał
wiLQ pisze:
[...]

na kontuzję. Wilt miał złamany nadgarstek (czy tam jedną z tych kości w/przy nadgarstku). to był zresztą mecz kończący serię (w LA, bo ktoś tu chyba miał wątpliwości co do tego) i Chamberlain zdobył w nim triple double.

Data: 2009-06-14 13:30:37
Autor: sooobi
Ja bym nie poznał
lorak pisze:
wiLQ pisze:
[...]

To byla prowokacja!:)
pzdr

Data: 2009-06-12 23:50:27
Autor: sooobi
Ja bym nie poznał
Tomasz Radko pisze:

http://assets.espn.go.com/i/eticket/20090612/photos/etick_g_pjax02_850.jpg

Bos glupi, od razu wiadomo ze graja w MSG

Data: 2009-06-12 16:13:56
Autor: kotkot
Ja bym nie poznał
On 12 Cze, 23:50, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

>http://assets.espn.go.com/i/eticket/20090612/photos/etick_g_pjax02_85...

Bos glupi, od razu wiadomo ze graja w MSG

W wyjazdowych kompletach w MSG?

kotkot

Data: 2009-06-13 00:31:46
Autor: wiLQ
Ja bym nie poznał
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> http://assets.espn.go.com/i/eticket/20090612/photos/etick_g_pjax02_850.jpg

Bos glupi, od razu wiadomo ze graja w MSG

No tak, bo kazdy zarosniety zawodnik Knicks to musi byc Jax.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-13 09:19:51
Autor: sooobi
Ja bym nie poznał
wiLQ pisze:
[...]

A to chodzilo o Jaxa, a nie o hale w ktorej graja?

pzdr

Data: 2009-06-13 15:11:56
Autor: wiLQ
Ja bym nie poznał

A to chodzilo o Jaxa, a nie o hale w ktorej graja?

Hmm, wlasciwie to nie jest jasne, ale wydawalo mi sie oczywiste, ze
chodzi o Jaxa. Sugerowalaby to nazwa obrazka, jego obecnosc na pierwszym
planie, a do tego jest trenerem Lakers, wiec mialoby to jakis zwiazek z
aktualnymi wydarzeniami. Pytanie o hale byloby wg mnie od czapy.
Niemniej to zabawne, ze taki drobiazg jak niepewnosc co do pytania nie
przeszkodzila Ci w krytykowaniu autora i odpowiedzi ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 13:26:03
Autor: sooobi
Ja bym nie poznał
wiLQ pisze:
[...]

Trad slynie z durnowatych postow, to jeden z takich wrzuca obrazek i domysl sie o co mu chodzi.

Sugerowalaby to nazwa obrazka,

To znaczy wczytujesz sie w sciezke zeby dowiedziec sie o co chodzi autorowi?

Niemniej to zabawne, ze taki drobiazg jak niepewnosc co do pytania nie
przeszkodzila Ci w krytykowaniu autora i odpowiedzi ;-)

Nie przeszkodzila:)

pzdr

Ja bym nie poznał