Ja bym się czuł bezpieczniej pod rządami Rosji, jak pod obecnych syjonistów

Data: 2014-07-20 21:17:52
Autor: boukun
Ja bym się czuł bezpieczniej pod rządami Rosji, jak pod obecnych syjonistów
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Radoslaw-Sikorski-Europa-zrobila-za-malo-Polacy-nie-moga-czuc-sie-bezpieczni,wid,16766466,wiadomosc.html?ticaid=1131e5

~qR45 14 minut temu
Ten człowiek powinien jak najszybciej zostać usunięty ze swojego stanowiska. panie sikorski w takich sprawach mniej sie mówi a więcej robi. Jesteś najgorszym ministrem jaki znałem. Opowiadać głupoty, żreć za publiczne pieniądze i udawać lorda to świadczy o człowieku. Mały, zachłanny, niezbyt inteligentny człowieczek.

~Ania 31 minut temu
Przy takim rządzie nikt nie czyje się bezpieczny do tego pełno afer za co nie odpowiadają

~PiSMc 14 minut temu
Radek-zdradek nie przejmuj się,Ty potrafisz odnaleźć się w każdej,nawet beznadziejnej dla narodu sytuacji i zaoferować swoje usługi każdemu,choćbyś nawet lojalkę musiał pisać cyrylicą.

~hkl 14 minut temu
Kolejna odsłona Polityki zastraszania POlaków? No cóż, a czego można było się po nim sPOdziewać???!!!

~murzynskość 14 minut temu
Zdradek zrób Murzynowi laskę, to ci najlepiej wychodzi.

justyna19^ 28 minut temu
czemu my musimy się w to wpierdzielać przecież to nie nasza sprawa . Niech Ukraina z Rosjom sama załatwi swoją sprawę bez włączania w to inne państwa

~edrfgyh 14 minut temu
wiecie jakie maja plany - nachapać się jak tylko można i spadać jak najdalej można

~PIOTR 15 minut temu
POLSKA TO CHORY KRAJ - RADEK spadaj za ocean i NIGDY TU NIE WRACAJ ................

Ja bym się czuł bezpieczniej pod rządami Rosji, jak pod obecnych syjonistów