Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!

Data: 2009-12-07 19:21:28
Autor: looker
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu
Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)
2. Mad Max
3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)
4. Wodny Swiat (no dobra moze byc to tak odnosnie dyskusji o klapach :-) )
5. Knowing (zartowalem :-)   )
6. Prawdziwe klamstwa (nie bylo zle)

1. Sopranos
2. Little Britain
3. Six feet under (ale tego sie da bo wiadomo dlaczego :-)  )
4.Black Adder
5. My name is Earl
6. Monthy Python
7. Gdzie rosna stokrotki

:-)

Gdzie mam wyslac petycje

Data: 2009-12-07 19:22:11
Autor: looker
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
1. Sopranos
1a Rzym

zapomnialem :-), jak moglem

Data: 2009-12-07 22:51:48
Autor: Atlantis
looker pisze:

1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu
Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)

Nie wiem czy z tym tematem to na poważnie czy nie, ale tak czy nie, ale
i tak wtrącę swoje trzy grosze. ;)

Nie powiem - chętnie zobaczyłbym kontynuację BttF zrobioną w STARYM
STYLU. Jednak dobrze wiem, że to niewykonalne. Prędzej zrobiliby remake,
albo remake udający kontynuację (jak to miało miejsce w przypadku
"Wargames II").

2. Mad Max

I wyszedłby z tego "Terminatr Salvation". Fajnie się ogląda w oderwaniu
od oryginału ale marny spadkobierca... Chyba podziękuję.

3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)

Że niby co? Że niby jak? "Nieśmiertelny" może być tylko jeden. ;)
Film z 1986 roku był robiony jako zamknięta całość. Ostatnie sceny jasno
dają widzowi do zrozumienia, że to koniec. Connor wygrał, dostarł
Nagrodę i dożyje swojego życia u boku ukochanej kobiety. Dopiero sukces
jedynki skłonił twórców do zrobienia dwójki - trzeba było bohatera jakoś
przywrócić do nieśmiertelności aby mógł znów walczyć. Zrobiono to w
najgłupszy z możliwych sposobów...
Trójka? Już nieco lepiej, przynajmniej retconowali dwójkę. ;) No i sam
sposób w jaki pojawili się nowi "gracze" w walce o Nagrodę był już
bardziej sensowny. Seriale i czwórka? Tam zwyczajnie zignorowali
zakończenie jedynki - "Gathering" się nigdy nie odbył, Connor nigdy nie
przestał być nieśmiertelnym, więc "show must go on". ;)
Piątkę prawdę mówiąc sobie darowałem. :)

Zrobienie sensownej kontynuacji nie jest możliwe bez powtórzenia
radosnego omijania wątków. Nie widzę też możliwości zrobienia
jakiejkolwiek kontynuacji w starym stylu. To już nie te czasy, muzyka
nie ta, Lambert się zestarzał. Mam nadzieję, że Highlandera nie ruszą
hieny od remake'ów. Co jak co, ale nie chcę oglądać tego filmu
przeniesionego w czasy współczesne, z jakimś aktorem ze "Zmierzchu" w
roli Connora i Rihanną w soundtracku... :/

5. My name is Earl

Aby się wypowiedzieć muszę wznowić oglądanie - utknąłem w połowie s03. ;)

Moim zdaniem ZDECYDOWANIE powinni wskrzesić "Stargate SG-1". To znaczy
serial niech się nazywa inaczej, nawet niech wymienią "zmęczoną" część
obsady. Jednak powrót do oryginalnego uniwersum - top jest to czego bym
sobie życzył. Jeszcze spory potencjał w nim drzemie, zwłaszcza odkąd
dostali te wszystkie zabawki od Asgardu w "Unending". ;)

Poza tym "Jericho" powinno wrócić na antenę. Serial bardzo dobrze
zrobiony a jakoś nie miał szczęścia. A przecież trzeci sezon mógłby być
hitem gdyby dobrze poprowadzili fabułę - druga wojna secesyjna osadzona
w postnuklearnej rzeczywistości. ;) Albo jeszcze lepiej by było, gdyby
zrobili z tego nowy serial, gdyż stary tytuł już tu nie pasuje. Akcja
siłą rzeczy nie mogłaby się ograniczać do jednego miasteczka.

Data: 2009-12-07 23:05:51
Autor: Rais
Atlantis pisze:

looker pisze:

3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)

Mam nadzieję, że Highlandera nie ruszą
hieny od remake'ów.

Jak by ci tu... delikatnie...
Pogooglaj sobie sam.
Słowa kluczowe "Highlander", "remake", "2012".

Moim zdaniem ZDECYDOWANIE powinni wskrzesić "Stargate SG-1".

Ale "oni" teraz kręcą ambitne sf...

--
pzdr

Data: 2009-12-07 23:36:39
Autor: Jo'Asia
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Rais wystukał:

Atlantis pisze:

looker pisze:

[...]

Ebuebue...

Znaczy w 2012 jednak będzie globalna katastrofa.

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-12-08 12:34:23
Autor: Andrzej Lawa
Rais pisze:

Moim zdaniem ZDECYDOWANIE powinni wskrzesić "Stargate SG-1".

Ale "oni" teraz kręcą ambitne sf...

Teraz to amerykanie kręcą nie sci-fi ale syfy ;->

Data: 2009-12-08 11:07:49
Autor: WRonX
Atlantis pisze:

[...]

Nie zgadzam sie - tytul zobowiazuje! Mimo, ze polski :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-12-08 12:34:55
Autor: Andrzej Lawa
WRonX pisze:
Atlantis pisze:

[...]

To co, w roli główniej: Lenin? ;)

Data: 2009-12-08 18:12:33
Autor: WRonX
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Andrzej Lawa pisze:

To co, w roli główniej: Lenin? ;)

Google podpowiada jeszcze Michaela Jacksona, Ronaldo, DivX'a, seks i Elvisa Presley'a. Niekoniecznie w tej kolejnosci...

(poniewaz ostatnio nikt mnie nie rozumie, podpowiadam: http://42.pl/u/1Xfs)

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 11:17:38
Autor: Tiber
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Silly, silly Atlantis nabazgrału:

Seriale i czwórka? Tam zwyczajnie zignorowali
zakończenie jedynki - "Gathering" się nigdy nie odbył, Connor nigdy
nie przestał być nieśmiertelnym, więc "show must go on". ;)
Piątkę prawdę mówiąc sobie darowałem. :)

Oryginał jest uroczą ramotką, ale serial z Adrianem Paulem zjada na
śniadanie wszystkie filmy pełnometrażowe. A że zignorowali, to nie
przeskoczysz, czasem trzeba.

Mówisz i masz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Highlander_%282010_film%29

--
tbr

Data: 2009-12-08 11:22:26
Autor: Rais
Tiber pisze:
[...]

Ić stont....

ale serial z Adrianem Paulem zjada na
śniadanie wszystkie filmy pełnometrażowe.

Powiedzmy sobie szczerze, że zrobienie czegoś lepszego
niż "kontynuacje" Highlandera to nie było jakieś wielkie wyzwanie.

--
pzdr

Data: 2009-12-08 11:23:36
Autor: Tiber
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Silly, silly Rais nabazgrału:

Napisałem "wszystkie".

--
tbr

Data: 2009-12-08 11:25:10
Autor: Rais
Tiber pisze:
[...]

Napisałem "Ić stont..."

--
pzdr

Data: 2009-12-08 10:32:35
Autor: Mario
looker pisze:
[...]

i koniecznie Titanic ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-08 11:34:26
Autor: Bula
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Witam,

i koniecznie Titanic ;-)

Przeciez byl film Podniesc Titanic.

Bula

Data: 2009-12-08 12:38:05
Autor: Andrzej Lawa
looker pisze:
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu

Był serial rysunkowy.

Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)

Nie może być - on ma parkinsona.

2. Mad Max

Meh... Masz Fallout 3 ;)

3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)

No to nie da rady, bo pierwsza część miała definitywne zakończenie.

4. Wodny Swiat (no dobra moze byc to tak odnosnie dyskusji o klapach :-) )

Apage!

5. Knowing (zartowalem :-)   )

Nie znam...

6. Prawdziwe klamstwa (nie bylo zle)

Hmm... Czy ja wiem... Teraz to już za późno (obsada!) i po odkryciu
tożsamości byłby to tylko kolejny film szpiegowski, tyle że z
małżeństwem szpiegów i córką... Obejrzyj sobie Kim Possible ;)

4.Black Adder

A na pewno obejrzałeś wszystkie Czarne Żmije? ;)

Data: 2009-12-08 14:01:57
Autor: isn't he?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b1e3a9e$1@news.home.net.pl...

4.Black Adder

A na pewno obejrzałeś wszystkie Czarne Żmije? ;)

Wiesz coś o czym nie wiemy my?

isn't he?

Data: 2009-12-08 14:55:06
Autor: Andrzej Lawa
isn't he? pisze:

[...]

Tak się tylko pytam, bo tego było sporo: 4 serie w 4 różnych okresach
historycznych, i około 10 "specjalnych" filmów, np. "Black Adder: Back
and Forth", które miało miejsce na przełomie 2000/2001 (noc Sylwestrowa).

Co byś proponował - Czarna Cybernetyczna Żmija Przyszłości? ;)

No i pamiętaj, że imć Rowan się powoli starzeje ;)

Data: 2009-12-08 17:42:10
Autor: Patsy Kensit
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
No i pamiętaj, że imć Rowan się powoli starzeje ;)

Mysle ze Rowan to pikus, Baldrick i Hugh to osoby niezastapione, a Baldrick bardzo poszedl w lata co widac w Back to Forth czy jakos tak.

Data: 2009-12-09 17:27:43
Autor: Moon
looker wrote:
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu
Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)

MJFox może grać teraz własnego dziadka bez charakteryzacji!

2. Mad Max

Mad Max and the Nursing Home Bandits!

1. Sopranos

Sopranos meet CSI

> 4.Black Adder

Black Bladder

5. My name is Earl

My Second Name is Late

6. Monthy Python

Monthy Python - Back From Dead

7. Gdzie rosna stokrotki

Tam gdzie są jaja węża.

moon

Data: 2009-12-09 20:05:21
Autor: looker
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
MJFox może grać teraz własnego dziadka bez charakteryzacji!

:-(

2. Mad Max
Mad Max and the Nursing Home Bandits!

Lords of the GangBang, Mad Sucks?

1. Sopranos
Sopranos meet CSI

Mysle, ze Tony by wpadl od razu.

> 4.Black Adder

Ale kolejna seria, Zmija jako zly bankier na przyklad.

Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!