Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!

Data: 2009-12-08 10:32:35
Autor: Mario
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
looker pisze:
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu
Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)
2. Mad Max
3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)
4. Wodny Swiat (no dobra moze byc to tak odnosnie dyskusji o klapach :-) )
5. Knowing (zartowalem :-)   )
6. Prawdziwe klamstwa (nie bylo zle)

1. Sopranos
2. Little Britain
3. Six feet under (ale tego sie da bo wiadomo dlaczego :-)  )
4.Black Adder
5. My name is Earl
6. Monthy Python
7. Gdzie rosna stokrotki

:-)

Gdzie mam wyslac petycje

i koniecznie Titanic ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-08 11:34:26
Autor: Bula
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
Witam,

i koniecznie Titanic ;-)

Przeciez byl film Podniesc Titanic.

Bula

Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!