Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!

Data: 2009-12-08 12:38:05
Autor: Andrzej Lawa
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
looker pisze:
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu

Był serial rysunkowy.

Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)

Nie może być - on ma parkinsona.

2. Mad Max

Meh... Masz Fallout 3 ;)

3. Highlander (ale conajmniej klasy I czesci)

No to nie da rady, bo pierwsza część miała definitywne zakończenie.

4. Wodny Swiat (no dobra moze byc to tak odnosnie dyskusji o klapach :-) )

Apage!

5. Knowing (zartowalem :-)   )

Nie znam...

6. Prawdziwe klamstwa (nie bylo zle)

Hmm... Czy ja wiem... Teraz to już za późno (obsada!) i po odkryciu
tożsamości byłby to tylko kolejny film szpiegowski, tyle że z
małżeństwem szpiegów i córką... Obejrzyj sobie Kim Possible ;)

4.Black Adder

A na pewno obejrzałeś wszystkie Czarne Żmije? ;)

Data: 2009-12-08 14:01:57
Autor: isn't he?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b1e3a9e$1@news.home.net.pl...

4.Black Adder

A na pewno obejrzałeś wszystkie Czarne Żmije? ;)

Wiesz coś o czym nie wiemy my?

isn't he?

Data: 2009-12-08 14:55:06
Autor: Andrzej Lawa
isn't he? pisze:

[...]

Tak się tylko pytam, bo tego było sporo: 4 serie w 4 różnych okresach
historycznych, i około 10 "specjalnych" filmów, np. "Black Adder: Back
and Forth", które miało miejsce na przełomie 2000/2001 (noc Sylwestrowa).

Co byś proponował - Czarna Cybernetyczna Żmija Przyszłości? ;)

No i pamiętaj, że imć Rowan się powoli starzeje ;)

Data: 2009-12-08 17:42:10
Autor: Patsy Kensit
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
No i pamiętaj, że imć Rowan się powoli starzeje ;)

Mysle ze Rowan to pikus, Baldrick i Hugh to osoby niezastapione, a Baldrick bardzo poszedl w lata co widac w Back to Forth czy jakos tak.

Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!