Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!

Data: 2009-12-09 17:27:43
Autor: Moon
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
looker wrote:
1. Powrót do przyszlosci (bez udzialu nowych mlodych supergwiazd typu
Montana itp, moze byc 50 letni MJfox)

MJFox może grać teraz własnego dziadka bez charakteryzacji!

2. Mad Max

Mad Max and the Nursing Home Bandits!

1. Sopranos

Sopranos meet CSI

> 4.Black Adder

Black Bladder

5. My name is Earl

My Second Name is Late

6. Monthy Python

Monthy Python - Back From Dead

7. Gdzie rosna stokrotki

Tam gdzie są jaja węża.

moon

Data: 2009-12-09 20:05:21
Autor: looker
Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!
MJFox może grać teraz własnego dziadka bez charakteryzacji!

:-(

2. Mad Max
Mad Max and the Nursing Home Bandits!

Lords of the GangBang, Mad Sucks?

1. Sopranos
Sopranos meet CSI

Mysle, ze Tony by wpadl od razu.

> 4.Black Adder

Ale kolejna seria, Zmija jako zly bankier na przyklad.

Ja chcę, a właściwie żądam kontynuacji !!